بهترین و ارزان ترین جایگزین نما چوبی ترمووود ساختمان با پایین ترین قیمت

با گسترش نصب نما چوبی ساختمان که عمده‌ترین مصالح آن ترمووود است، طراحان و معماران متوجه ایراداتی در این نوع نما شده‌اند؛ از این رو ما در این راستا خواهان بهترین جایگزین نما چوب ترمووود ساختمان هستیم البته لازم به ذکر است که این موضوع به عنوان ارزان ترین جایگزین نمای چوبی ترمووود نیز است.

ارزان ترین نما چوبی ترمووود ساختمان که ما در این مقاله خواستار بررسی دقیق آن هستیم آجر و سنگ طرح چوب است؛ سنگ طرح نما چوب ترمووود مزایای بسیاری را دارند و جدا از مزایاهای آن که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم، از لحاظ هزینه نیز بسیار جایگزین مناسب ترمووود نما است.

البته در ادامه به کاربردهای این نوع سنگ و آجر طرح چوب ترمووود نیز می‌پردازیم ولی به طور کلی اگر بخواهیم اصلی‌ترین کاربرد سنگ و آجر طرح نما چوبی ترمووود را برایتان بازگو کنیم باید بگوییم بیشترین کاربرد سنگ طرح چوب در استخرها و محیط‌های مرطوب است و بعد از این موضوع بیشترین کاربرد آن در انواع نما ساختمان است که می‌توانید از این نوع سنگ استفاده نمایید تا نمای جذاب‌تری را با طول عمر بالاتر داشته باشید.

سنگ نما طرح چوب / آجر طرح چوب بهترین جایگزین ارزان برای ترمووود

نمای ساختمان، چه در داخل ساختمان برای دکوراسیون داخلی و چه در خارج ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نمای چوبی Thermally modified wood با آجر یکی از زیباترین و خیره کننده ترین نما ها می باشد که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. انواع نما چوبی و در کل تمام متریال چوبی ساختمان ها با گذر زمان دچار تغییر رنگ می شوند و به مرور زمان آلودگی هوا را به خود می گیرند و کثیف می شوند و این امری عادی محسوب می شود.

نمای آجر طرح چوب ترموود در این مورد یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد، به گونه ای که تغییرات آب و هوایی شامل بارش باران و برف بر روی آن تاثیری نمی گذارد و مانند چوب باد نمیکند و جذب آب بسیار پایینی دارد. همچنین سنگ طرح نمای چوب ساختمان با تابش آفتاب دچار تغییر رنگ نمی شود.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده با آجر طرح نما چوبی سرمایه خود را ذخیره کرده و نمای ساختمان طی سالیان دراز دچار تغییر حالت نمی گردد.

ظاهر آجر طرح چوب به گونه ای خیره کننده لوکس و مدرن می باشد، به طوری که به بیننده با نگاه کردن به نمای این متریال حس ویژه ای دست می دهد. با تولید آجر نما طرح چوب برخلاف ترمووود به هیچ عنوان به محیط زیست و درختان آسیب وارد نمی شود.

آجر طرح ترمووود چیست؟ what is brick thermowood Brick

نوع جدیدی از انواع آجر های آنتیک تایل محسوب می شود که شکل آن بصورت ترمووود می باشد و طرح چوب بر روی این آجر نقش بسته است، ضمن اینکه طرح های این آجر به گونه ای می باشند که به هیچ وجه چوب طبیعی با آجر طرح جوب قابل مقایسه نیستند و در کنار هم به یک شکل هستند و دقیقا عین چوب واقعی طراحی شده است.

در تولید آجر یا سنگ طرح چوب از حداکثر توان برای نزدیک شدن آجر به چوب طبیعی استفاده شده است.

آجر ترمووود در تمامی سایزها قابل تولید می باشند و در ۲۰ رنگ تولید می گردد که بسته به نیاز مشتری تحویل داده خواهد شد.

مزایای آجر ترمووود

  1. قیمت خیلی پایین نسبت به تمام نماها و مخصوصا نسبت به نما ترمووود چوبی، به گونه ای که طبق استعلام به عمل آمده آجر ترمووود حدود ۱/۱۰ (یک دهم) قیمت ترمووود است.
  2. هزینه پایین زیر سازی در آجر طرح چوب نسبت به نمای ترمووود
  3. برخلاف ترمووود، آجر طرح ترمووود تغییر رنگ ندارد و رنگ آن دارای ثبات می باشد و ماندگاری و دوام بالای آجر طرح ترموود در تمام شرایط آب و هوایی زبان زد می باشد.
  4. عدم پوسته زدن و خورده شدن توسط موریانه در آجر تولید شده توسط کارخانه آجر نسوز امیران
  5. آجر ترمو آب گریز می باشد، در نتیجه مانند چوب با آب باران باد نمیکند و شوره نمی زند.
  6. نصب آسان و کم هزینه آجر طرح ترموود (وجود اسکوپ در پشت تمامی آجرهای طرح چوب برای محکم شدن هرچه بیشتر)
  7. عدم قطع درختان برای تولید چوب ترموود و به دنبال آن حفظ محیط زیست
  8. زیبایی خییره کننده به گونه ای که این آجر در تمامی رنگ چوب ها تولید میگردد و دارای شیار های طبیعی چوب می باشد.
  9. تنوع رنگ آجر ترمووود به گونه ای که در ۲۰ رنگ قابل تولید می باشند.
  10. ثبات رنگ و عدم تغییر رنگ آجر ترمو با خراشیدگی و خط افتادن روی آن
  11. نظافت و تمیز کردن آسان این سبک آجر
  12. آجر ترمووود نسوز می باشد و با حرارت نمی سوزد، در صورتی که چوب به راحتی مشتعل می شود.
  13. بر خلاف ترمووود، آجر نمای طرح چوب محل مناسبی برای تخم گذاری و زندگی حشرات نیستند.
  14. زیبایی بیشتر آجر طرح چوب بخاطر عدم استفاده از پیچ و مهره یا میخ به هنگام نصب روی نما
  15. سنگ طرح چوب قابلیت شستشو دارد و بعد از شستشو آب سریع از روی آن تبخیر می گردد.
  16. آب بر روی آن باقی نمی ماند و مشکلات بوی بد چوب ترموود را ندارد.
نما چوبی 

نما چوب با آجر | نما چوبی | نما چوب آجری | سنگ نما چوب ارزان | قیمت نما چوبی

امروزه نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مسلما نمای چوب یکی از زیبا ترین و پر طرفدارترین نماها تا به امروز می باشد که بسیار شیک و لوکس می باشد. با نگاه به این متریال در نگاه اول حس گرمی و صمیمت ویژه ای به بیننده دست خواهد داد.

علاوه بر زیبا بودن سنگ نما طرح چوب، از مهم ترین ویژگی های آجر ترمو ارزان بودن آن می باشد. که در نوع خود ارزان ترین نما چوب می باشد.

با خرید این متریال طرح چوب پول خود را ذخیره کنید و هزینه های دکوراسیون و نمای ساختمان شما را به حداقل می رساند.

علاوه بر موارد ذکر شده این محصول، آجر نما رنگ چوب، یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای عایق بندی صوتی و برودتی می باشد.

Thermally modified wood by bricks
Thermally modified wood by bricks

قیمت نما چوبی

قیمت نمای چوبی مهم ترین مقوله برای اجرای نمای چوب ساختمان می باشد، با توجه به متراژ و رنگبندی متعدد انواع نما چوب، قیمت این آجر نما متفاوت می باشد و برای استعلام قیمت آجر نما طرح چوب باید با دپارتمان فروش شرکت امیران نما تماس حاصل فرمائید.

اجرای نما چوبی

اجرای نمای چوب با آجر طرح چوب کاری بسیار ساده می باشد و مانند نصب آجر نسوز می باشد، تنها تفاوت آن عدم وجود بندکشی در نمای چوب می باشد و به جای آن برای محک تر شدن در جای خود دارای ۲ عدد اسکوپ آجر نما می باشد.

همچنین برای اجرای نمای چوبی میتوانید با شرکت امیران نما تماس بگیرید.

نما سنگ طرح چوبی ارزان

نما چوبی ارزان مهم ترین هدف تولید آجر طرح چوب می باشد، اصلی ترین ویژگی آجر ترمووود ارزان بودن آن می باشد به طوری که طبق استعلام های بعمل آمده در سال ۱۴۰۱ هزینه های خرید و نصب آجر طرح چوب حدودا یک دهم (۱/۱۰) نمای ترمووود می باشد. بنابراین با توجه به موارد گفته شده برای تهیه آجر طرح چوب همین الان میتوانید اقدام کنید و با مشاورین فروش نما چوبی با آجر نما شرکت امیران نما تماس حاصل فرمائید.

آجر نما طرح چوب در چه جاهایی استفاده می گردد؟

سخن آخر و جمع‌بندی نهایی بهترین و ارزان ترین جایگزین ترمووود

نمای چوبی ترمووود یکی از نماهایی است که در این روزا بیشترین استفاده را دارد ولی این نوع نما که به نمای ترمووود نیز معروف است دارای معایب خاص خود است؛ گروه امیران نما تلاش کرده است که شما با استفاده از همان طرح چوب ولی با هزینه کمتر و ماندگاری بالاتر بتوانید نماهای خود را جذاب‌تر کنید.
ما سعی کردیم در این مقاله به شما بهترین جایگزین نما چوبی ساختمان را به شما معرفی کنیم؛ این معرفی فقط به بهترین جایگزین خلاصه نمی‌شود بلکه ارزان ترین جایگزین ترمووود یا نمای چوبی ساختمان را نیز برای شما شرح داده‌ایم.

ارزان ترین جایگزین ترمووود برای نمای چوبی ساختمان

جدا از معرفی بهترین و ارزان ترین جایگزین به بررسی کاربرد و مزایای سنگ و آجر طرح چوب ترمووود نیز پرداخته‌ایم.

جهت خرید انواع آجر و سنگ طرح چوب نما ترمووود می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۹۰۱۵ و ۰۹۱۲۵۰۰۵۱۱۰ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول درباره نما چوبی

سنگ نما طرح چوب با آجر نما طرح چوب چه رنگ هایی دارد؟

آجر ترمووود دارای ۲۰ رنگ می باشد که این رنگ ها از رنگ چوب طبیعی تا فندقی و مغز پسته ای، گردویی و مشکی و قهوه ای و سفید و.... متشکل شده اند.

قیمت نما چوبی در آجر ترمووود چرا ارزان است؟

اولا برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید، در ثانی در ساخت آجر ترمووود دزختان قطع نمی شوند و متریال آن ساختمانی می باشند.

ارزان قیمت ترین نمای چوب کدام است؟

آجر طرح چوب از تمامی نماهای چوبی ارزان تر بوده، این آجر زیبایی دقیقا مشابه چوب را دارد ولی از هر نظر از ترمووود ارزان تر می باشد.

برای نصب نما چوبی به چه موادی نیاز داریم؟

برای اجرا و نصب آجر ارزان قیمت طرح چوب به سیمان و دوغاب معمولی نیاز است و به مواد اضافی دیگری احتیاجی نیست.

مشاهده انواع رنگ بندی نمای چوب با آجر ترمووود

4.7/5 - (19 امتیاز)

آموزش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *