انتخاب آجر نما برای مغازه، فروشگاه و دفتر کار

انتخاب آجر نما برای مغازه و فروشگاه و دفتر کار گزینه‌ای بسیار مناسب برای اجرای نمایی شیک و جذاب است. یکی از مصارف آجرنما یا آجر نسوز در طراحی دکوراسیون آجری برای داخل و بیرون مغازه، فروشگاه یا دفتر کاراست. استفاده از آجر نما برای مغازه و فروشگاه، به علت کیفیت بالای آجر و مقاومت خوب آن در برابر فشار، ضربه و تغییرات آب‌وهوایی و دمایی و همچنین ماندگاری بالای آن بسیار افزایش پیدا کرد. اگر شما نیز به دنبال نما و دکوراسیون شیکی برای مغازه، شرکت یا فروشگاه خود هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نمای داخلی مغازه و فروشگاه علاوه بر اینکه باید مقاوم و ماندگار باشد، بسیار مهم است که جذابیت و زیبایی بالایی نیز داشته باشد تا باعث ایجاد فضایی گرم و جذب مشتری شود. یکی از بهترین مصالح برای این مکان‌ها، آجرنما برای داخل مغازه و فروشگاه است. انتخاب درست و خرید این محصول و نهایتاً اجرای اصولی و صحیح آن می‌تواند محیطی گرم و آرامش‌بخش برای شما و مراجعین به ارمغان آورد.

انتخاب آجر نما برای مغازه، فروشگاه و دفتر کار

 

مزایای استفاده از آجرنما در دکوراسیون داخلی

استفاده از آجرنما برای مغازه و فروشگاه علاوه بر ایجاد زیبایی بصری مزایای دیگری نیز دارد که به طور مختصر به آنها می‌پردازیم.

مزایای استفاده از آجر نما نسوز در طراحی داخلی مغازه و فروشگاه عبارت‌اند از:

  • رنگ‌بندی زیبا و متنوع و امکان ست‌کردن رنگ آجر با دیگر تجهیزات موجود در مغازه یا فروشگاه
  • کیفیت بالای ساخت آجرنما نسبت به دیگر مصالح طراحی دکوراسیون داخلی مغازه
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • مقاومت بالای آجر نما در برابر تغییرات دمایی و همچنین تغییرات آب‌وهوایی
  • قیمت بسیار مناسب آجرنما نسبت به دیگر مصالح نما
  • امکان استفاده در کنار دیگر عناصر طبیعی مانند چوب، فلز، گل‌وگیاه
  • سازگاری با محیط‌زیست
  • مقاوم در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش‌سوزی

برای داشتن فضایی زیبا در محیط کار خود، فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا علاوه بر استفاده از نظرات مشاوران ما، بهترین انتخاب آجر نما برای مغازه و فروشگاه خود را داشته باشید و کالای موردنیاز خود را با بهترین قیمت در کمترین زمان تحویل بگیرید.

 

کدام آجرنما برای دیوار آجری مغازه و فروشگاه مناسب است؟

در انتخاب آجر نما برای مغازه و فروشگاه، قدم اول شناخت دقیق و اصولی انواع آجرنما است. با شناخت انواع آجرنما و کسب اطلاعات دررابطه‌با ویژگی‌های ظاهری و ساختاری آن، می‌توانید بهترین انتخاب را برای محل کار خود داشته باشید. از همین جهت با بهترین مدل‌های آجر نما برای مغازه و فروشگاه بیشتر آشنا خواهیم شد:

آجرنما قزاقی

این مدل از آجر نما بافتی ناهموار داشته و ظاهر آن بیشتر شبیه به چوب یا قطعه سنگی بزرگ و طبیعی است. استفاده از این آجر نما در فضای داخلی مغازه یا فروشگاه باعث می شود تا محیطی گرم و آرامش بخش داشته باشید. همچنین این آجر به علت کیفیت ساخت بالا و مقاومت بسیار خوب در برابر عوامل محیطی و طبیعی می تواند تا سالهای سال به عنوان پوششی برای دیوار های مغازه شما باشد. آجر های رستیک مورد استفاده برای مغازه یا فروشگاه ها یا بر پایه آجر نما آنتیک می باشد و یا اکثرا از آجر قزاقی یا آجر سنتی استفاده می شود که نصب و اجرای بسیار ساده ای دارند.

آجرنما شاموتی

این آجر نما با رنگ‌بندی زیبا در طیف رنگی نارنجی، زرد و پرتقالی، یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌های آجرنما در طراحی فضاهای داخلی به شمار می‌رود. ترکیب این آجر با دیگر عناصر طبیعی مانند چوب یا فلز در طراحی هر فضا می‌تواند فضایی سنتی و درعین‌حال شیک را به وجود آورد.

آجرنما لعابی

این آجر نما به دلیل داشتن لایه‌ای صاف و صیقلی روی سطح خود، مقاومت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و ازآنجایی‌که این مدل براق و شفاف‌تر است، فضا را بسیار مدرن‌تر و رنگی‌تر نشان می‌دهد. آجر لعابی برای فروشگاه‌های کوچک می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسبی باشد؛ زیرا با انعکاس نور فضا را روشن و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. از این مدل در نمای آجری مساجد و اماکن مذهبی، رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه استفاده زیادی می‌شود.

آجرنما سفید یا مشکی

این دو رنگ متضاد آجر نما اگر به صورتی ترکیبی یا حتی به‌تنهایی در محیط مغازه استفاده شوند، ظاهری بسیار مدرن و امروزی به محیط فروشگاه می‌بخشند. می‌توان گفت بهترین آجر نما برای داخل مغازه و فروشگاه، آجر نمای سفید یا مشکی است.

آجر طرح چوب

اخیراً در طراحی دیوار داخل یا بیرون مغازه و فروشگاه، استفاده از سنگ نما طرح چوب یا آجر نما طرح چوب نیز بسیار متداول و پر مصرف می باشد. این محصول با داشتن شیارهایی مشابه حالت طبیعی چوب بسیار مناسب ایجاد نما چوبی می باشد.

نمونه آجر قزاقی نما برای فروشگاه پوشاک ورزشی

 

انتخاب آجر نما برای مغازه، فروشگاه و دفتر کار

آجر نما برای فست فود و رستوران

 

در خرید آجر نما برای داخل مغازه و فروشگاه، دقت به کیفیت و ظرافت آجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این آجر ها می توانند محیط و اجناس مغازه یا فروشگاه شما را بسیار جذاب تر نشان دهند.

 

نمای آجری برای چه مغازه‌ای مناسب است؟

انتخاب آجر نما برای مغازه و فروشگاه در ابتدا به رستوران‌ها، کافه‌ها یا نمای بیرونی برخی مغازه‌ها محدود می‌شد. اما امروزه آجرنما در بسیاری از اماکن کسب‌وکار دیده می‌شود. از آجرنما علاوه بر صنعت ساختمان و طراحی داخلی آن، در طراحی فضاهای کوچک و بزرگ تجاری و دفتری نیز استفاده می‌شود. این مکان‌ها شامل شرکت‌ها، دفاتر کار، فروشگاه‌ها یا مغازه‌ها می‌شوند.

از آجرنما برای دکوراسیون داخلی برخی مغازه و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود که عبارت‌اند از:

  • فروشگاه‌ها زنجیره‌ای فروش لباس، کیف و کفش مردانه، زنانه و بچه‌گانه
  • بوتیک‌های کوچک فروش البسه
  • آجر نما برای کافی شاپ ها
  • فست‌فود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی
  • رستوران‌ها شیک ایرانی و فرنگی
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات دکوری خانه و آشپزخانه
  • مغازه‌های شیرینی و آجیل‌فروشی
  • فروشگاه‌ها فروش زیورآلات
  • طلا و جواهرفروشی‌ها
  • هایپرمارکت‌ها
  • فروشگاه‌ها عرضه محصولات طراحی دکور
  • مراکز اجاره خودرو
  • نمایندگی‌های بیمه
  • بنگاه‌های املاک و خودرو
  • دیوار آجری آرایشگاه‌های مردانه و زنانه
  • فروشگاه‌های عرضه دکوراسیون داخلی همچون مبلمان و سرویس خواب

 

اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید، قطعا در بسیاری از مغازه و فروشگاه های شیک، آجر نما های رنگا رنگ و متفاوتی به چشمتان خواهد خورد. دلیل این انتخاب گسترده افراد، مزایای این آجر نما برای مغازه و فروشگاه است.

انتخاب آجر نما برای مغازه، فروشگاه و دفتر کار

آجر نما آنتیک سفید برای داخل پاساژ

 

انتخاب آجر نما برای مغازه، فروشگاه و دفتر کار

نمونه آجر آنتیک سفید برای مغازه

 

قیمت خرید آجر نما برای مغازه و فروشگاه

همان‌طور که می‌دانید قیمت انواع آجرنما برای داخل مغازه و فروشگاه متفاوت است و این تفاوت قیمت به عوامل بسیاری همچون: کیفیت مواد اولیه ساخت آجر، کیفیت ساخت، نوع آجر انتخاب شده و… بستگی دارد. پس اطلاع از لیست قیمت آجرها به‌صورت روزانه، فقط با اینترنت و یا تماس تلفنی امکان‌پذیر خواهد بود.

حال اگر به دنبال خرید آجر باکیفیت و درجه یک برای دکوراسیون داخلی فروشگاه خود هستید، کافی است با همکاران ما تماس بگیرید. پشتیبانان ما با راهنمایی شما، بهترین کیفیت و قیمت آجر نما برای داخل مغازه و فروشگاه شما را به نسبت نوع کسب‌وکارتان به شما معرفی می‌کنند و در طراحی و انتخاب آن همراهتان خواهند بود تا نتیجه‌ای بسیار خوب از کار خود دریافت نمایید. ما با فروش محصولات درجه یک و باکیفیت، علاوه بر تضمین مرغوبیت کالایمان، قیمت را نیز برای شما تضمین می‌نماییم تا خریدی با خیال آسوده داشته باشید.

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *