آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

یکی از مهم ترین بخش ها در ساختمان نمای آن است و طراحی زیبا و چشم نواز برای نما، اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از بهترین مصالح برای ساخت نمایی زیبا و مستحکم آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی است. برای انتخاب و خرید آجر نما با ما تا پایان همراه باشید.

در انتخاب نما برای مجتمع های بزرگ تجاری یا مکان های فرهنگی و ورزشی، دقت به چندین نکته و رعایت آن، اهمیت بسیاری دارد. شاید در ذهن شما این سوال پیش آید که چرا آجر نما گزینه مناسبی است؟ برای پاسخ به سوال و همچنین راهنمایی برای خرید آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی، با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و باید ها و نباید های آجر نما بیشتر آشنا کنیم.

آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

بهترین نما برای مجتمع های تجاری فرهنگی ورزشی کدام است؟

انتخاب نما برای هر ساختمان با کاربری خاص خود نیازمند شرایط و ویژگی های خاص خود است.

هماهنگی با فضاهای اطراف، ارتفاع ساختمان، میزان بودجه و دیگر عوامل، تاثیر به سزایی بر نوع مصالح انتخابی برای نمای ساختمان ها دارند.

یکی از بهترین مصالح که در رنگ بندی متنوع و زیبا تولید و به بازار عرضه می شود، آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی است.

یکی از این نوع آجرها، آجر نسوز نما می باشد که با مقاومت بسیار بالا و همچنین زیبایی خیره کننده می توانند نمایی زیبا را برای ساختمان شما فراهم آورند.

در مکان هایی مانند مجتمع های ورزشی، فرهنگی و تجاری، نمای ساختمان علاوه بر زیبایی باید نشان دهنده معماری سنتی و هنر هنرمندان ایرانی نیز باشد.

آجر نما یکی از عناصر زیبا و سازگار با محیط زیست است که به خوبی می تواند معماری سنتی و هنر ایرانی را نمایان سازد. این مصالح با کیفیت و مستحکم از عناصر طبیعی محیط پیرامون ما تولید میشود و همین موضوع باعث شده است تا ترکیب آن با دیگر عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، نمایی زیبا را برای مجتمع های فرهنگی و ورزشی ایجاد کند.

انتخاب آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی نیازمند شرایط و ویژگی های خاص است که در ادامه آن ها را مرور خواهیم نمود.

آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

انواع آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

امروزه و با توجه به کاربرد گسترده آجر نما، مدل های متنوع بسیاری از این محصول تولید می شود.

انتخاب نوع آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی، به سلیقه شما و همچنین کاربری ساختمان بستگی دارد. اگر به دنبال خرید آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی هستید، ۵ مدل از برترین مدل ها را به شما معرفی و مشخصات آن را بازگو می کنیم تا انتخابی راحت تر داشته باشید.

  1. آجر نما پلاک

آجر نما پلاک یکی از انواع آجرهای نما می باشد. این آجر با استفاده از خاک رس و یا خاک نسوز و در درجه حرارت بسیار بالا تولید می شود و همین امر باعث شده تا آجر پلاک در برابر تغییرات آب و هوایی و در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد. آجر پلاک در انواع آجر نما قزاقی، آجر نسوز پلاک و آجر رسی می باشد.

آجر نما پلاک به دلیل مقاومت بالا، علاوه بر نما در کف سازی ها نیز استفاده می شود. این آجر در برابر آتش سوزی و زلزله بسیار مقاوم است و طیف رنگ زیبای آن باعث شده تا آجر پلاک به یکی از بهترین گزینه ها برای آجر نما مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی تبدیل شود.

  1. آجر طرح نما چوب

این مدل از آجر نما، همانطور که از نام آن پیدا است، بعد از اجرا ظاهری بسیار زیبا و شبیه به چوب خواهد داشت. استفاده از آجر طرح ترموود در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها، به دلیل ایجاد زیبایی طبیعی و چشم نواز بسیار رونق پیدا کرده است. این آجر با ساخت در شرایط ویژه، مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد و بعد از چندین سال استفاده، شوره نمی زند.

  1. آجر نما رستیک

این مدل از آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی، از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به آجر های نسوز دیگر دارد اما طراحی آن به گونه ای انجام شده که ظاهر طبیعی و ناهموار آن، زیبایی نمای ساختمان را دو چندان می کند. این آجر زیبا، در کنار دیگر مصالح نمایی بسیار زیبا و چشم نواز خواهد داشت.

  1. آجر نما حصیری

آجر حصیری با بافت و کیفیتی همچون دیگر آجر های نسوز، برای نمای ساختمان گزینه بسیار مناسبی است. تنها تفاوت این آجر ظاهر بسیار زیبای آن است که همچون حصیر بافته شده می باشد و در ساختمان های فرهنگی و تجاری می تواند نمایی زیبا خلق نماید.

  1. آجر نما لعابی

آجر نما لعابی آجری بسیار زیبا است که رنگ بندی جذاب و ظاهر براق آن باعث می شود تا این آجر زیبایی خیره کننده را خلق کند. آجر لعابی مانند دیگر آجر ها و از مواد اولیه یکسان تولید می شود. تنها تفاوت این آجر با دیگر آجر ها روکش لعاب آن است.

مزایای استفاده از آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

حال که بهترین آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی را شناختید، بهتر است بدانید که استفاده از آجر نمای باشگاه ورزشی در نمای مجموعه های ورزشی مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب هوایی
  • نداشتن شوره و نرمه
  • نصب آسان و کم هزینه
  • جذب بسیار پایین آب
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دیگر مصالح
  • وزن پایین آجر نما که در نتیجه باعث وزن پایین ساختمان نیز می شود.
  • مقاومت در برابر آتش سوزی و زلزله
  • تنوع بالا در طرح و رنگ

و…

خرید بهترین آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی با اطلاع از مدل ها و مزایا آن، کاری بسیار آسان خواهد بود. منظور از نمای مجتمع ورزشی: آجر نمایی برای استادیوم ها، ورزشگاه ها، باشگاه های ورزشی بدنسازی، رزمی و … می باشد.

آجر نمای مجتمع فرهنگی ورزشی

۵ نکته بسیار مهم در خرید آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

حال که برای خرید آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی، تصمیم خود را گرفته اید بهتر است در هنگام خرید به چند نکته مهم دقت کنید.

  1. از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید.
  2. آجر هایی که انتخاب می کنید، بدون شکستگی و خط و خش باشند.
  3. آجر مرغوب جذب آب بسیار پایینی دارد، این موضوع را حتما در نظر داشته باشید.
  4. دقت کنید که تمامی زوایای آجر ها قائم باشد.
  5. رنگ یکدست و طبیعی از دیگر ویژگی های آجر نما مرغوب است.

اگر برای خرید آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی، سوالاتی در ذهن خود دارید، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر پاسخ به سوالات شما، در خریدی خوب همراهتان باشند.

این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال، پاسخگو مشتری خواهد بود تا مشتری خریدی خوب و مرغوب را تجربه نماید.

ما با فروش آجر نما مرغوب، علاوه بر ضمانت کیفیت، قیمت محصولات خود را نیز ضمانت می کنیم.

 

آجر نمای مجتمع تجاری فرهنگی ورزشی

4.4/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *