اجرای آجر نما در اراک یا آجر نسوز در اراک از نظر آب‌وهوایی و بافت شهری محدودیتی ندارد. استان مرکزی با مرکزیت شهر اراک دارای موقعیت جغرافیایی خاص در میان سه استان تهران، اصفهان و یزد قرار دارد. در پروژه‌های متعدد ساختمانی آجر نما در اراک به کار برده شده است. صنایع مهم و بزرگی هم در شهر اراک وجود دارد که با کوره و دمای بالای آن سروکار دارند. پس آجر نسوز هم در اراک یکی از متریال‌ها و مصالحی است که کاربرد زیادی پیدا کرده است.

آجر نما در اراک

امیران نما شرکت و مجموعه‌ای بزرک است که در تولید انواع آجر نما و آجر نسوز فعالیتی بسیار گسترده دارد. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت و حضور در بازار ایران توانسته جا و جایگاهی تثبیت شده در بازار برای خود ایجاد کند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است و می‌توانید با خیالی آسوده با کارشناسان ما برای اجرای نمای آجری و تهیه آجر نما در اراک تماس بگیرید. برای خرید آجر نسوز در اراک هم متخصص و کارشناسان ماهری در مجموعه امیران حضور دارند تا با ارائه تمام موارد لازم و ضروری شما را در پروژه صنعتی و ساخت کوره‌ی مورد نیازتان یاری کنند.

 

خرید آجر نما در اراک از در کارخانه

آجر نما در اراک و در بناهای ساختمانی این شهر زیاد دیده می‌شود. این موضوع در دو فاز در شهر اراک انجام می‌شود. بخشی که بافت سنتی دارد و برای ایجاد چنین نمایی بیشتر از آجر قزاقی و برخی طرح‌های آجر آنتیک استفاده می‌کنند. بافت شهری و مدرن شهر که تنوع آجر نما در آن بسیار زیاد است. آجرهای نمای نسوز با مدل‌های انگلیسی، آجر شاموتی، مشکی، سفید و… یا آجرهای طرح چوب یا چرم و آجر دکوراتیو که این نوع آجر نما بیشتر در نماهای داخلی به کار می‌رود.

برای داشتن خریدی مطمئن و به‌صرفه خرید از تولیدکننده بهترین گزینه است. حذف واسطه و دریافت قیمت از در کارخانه باعث می‌شود تا بتوانید با کمترین قیمت ممکن خرید خود را انجام دهید. همچنین ارائه تضمین‌های لازم از بابت کیفیت محصول، دریافت محصول در زمان مشخص شده، امکان تأمین سایر مصالح (پودر بندکشی و چسب و…) و موارد دیگر از مزایای خرید از تولیدکنندگان معتبر به شمار می‌آید. امیران نما یکی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصه‌ی تولید انواع آجر نما و آجر نسوز آست. این شرکت با داشتن دو مجموعه تولیدی توانسته تأمین‌کننده آجر نما در اراک نیز باشد. البته محصولات امیران نما به تمام نقاط ایران بزرگ رسیده است و این خود اعتباری ارزشمند به امیران نما می‌دهد.

آجر نما در اراک

آجر نسوز در اراک و کاربرد آن در این شهر صنعتی

صنایع بزرگ و بسیار متعددی در استان مرکزی و شهر اراک وجود دارد. آلومینیم، ماشین‌سازی، پالایشگاه، لوکوموتیو سازی، صنایع مختلف معدنی و… در اراک فعالیت دارند. برخی از این صنایع به نحوی فعالیت می‌کنند که در روند فعالیت و تولید محصولاتشان نیاز به بالابردن دمای مواد با حرارت بسیار بالا دارند. ساخت کوره‌های صنعتی و اجرای آن در این موارد اهمیت پیدا می‌کند. اینجا است که تهیه‌ی آجر نسوز در اراک مهم می‌شود و باید باتوجه‌به نیاز صنعتی و دقت بسیار بالا، به‌صورت کاملاً تخصصی به فکر تأمین و خرید آجر نسوز در اراک باشیم. تأکید می‌کنیم که در خرید آجر نسوز در اراک دقت زیادی به خرج دهید و ضمن داشتن اطلاعات کافی و کارشناسی صحیح و کامل، جداول و برگه‌های آنالیز آجر نسوز را بررسی کنید.

اراک شهری ایمن در برابر زلزله

اراک از شهرهای قدیمی ایران به شمار می‌آید که عناوین بسیار زیادی داشته است. عراق، عراق عجم، سلطان‌آباد و… اسامی و عناوینی است که به شهر اراک و استان مرکزی گفته می‌شد. اراک با داشتن آب‌وهوایی نسبتاً معتدل از شهرها و مراکز صنعتی ایران به شمار می‌آید.

آجر نما در اراگ

موقعیت جغرافیایی اراک از لحاظ ایمنی در بلایای طبیعی مثل زلزله موقعیت بسیار مطلوب و مناسب دارد. دلیل این موضوع را می‌دانید؟ می‌دانیم که ایران گسل‌های زلزله‌خیز زیادی دارد. اراک در موقعیت و سطحی از زمین قرار دارد که بزرگ‌ترین زلزله در آن به ۵ ریشتر نمی‌رسد. این بدین معنی است که سازنده با اجرای اصول ایمنی در ساخت‌وساز می‌تواند امنیت و ایمنی بیشتر و بهتری از جان و مال مالکین و ساکنین آینده ساختمان به وجود بیاورد.