آجر نسوز تهران شمال

نام پروژهساختمان شمال تهران
کارفرماآقای رمضان زاده
آدرستهران / تجریش
تاریخ تکمیلمرداد ۱۴۰۰
متراژ پروژه۳۰۰ متر مربع

نمونه پروژه آجر نما تهران

در این پروژه که در منطقه شمالی استان تهران و شهر تهران واقع شده است از آجر نسوز شاموتی زرد رنگ کد T13 به صورت موازی استفاده است. همچنین از آجر نما سمیرم با کد S1 نیز به عنوان آجر نما قهوه ای رنگ استفاده شده است.

کارخانه آجر نسوز امیران نما با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع آجرهای نسوز نما واقع در تهران، ورامین شهرک صنغتی چرمشهر می باشد و قابل بازدید برای عموم می باشد. ضمن اینکه دفتر فروش شرکت امیران نما در انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان سیمون بولیوار واقع شده است.

ثبت سفارش در کارخانه تهران شرکت آجر امیران به صورت حضوری و یا تلفنی می باشد. و ارسال بار نیز به نوبت انجام خواهد شد. جهت اطلاع از طریقه سفارش و ارسال نمونه با شماره تماس ۰۲۱۴۹۰۱۵ تماس بگیرید.

مناسب ترین آجر نما در شهر تهران

در مناطق ۲۲ گانه تهران از چه آجر نوع نسوزی برای نمای ساختمان استفاده می شود؟

خوب است بدانید طبق قانون معاونت شهرسازی و مغماری تهران، رنگ آمیزی آجر نسوز و آجر نما ممنوع می باشد و قبل از سفارش آجر نسوز در شهر تهران باید ابتدا از رنگ و جنس مناسب مناطق آگاه باشید و آن را از شهرداری استعلام کنید تا نمای ساختمان شما دچار تخلف نگردد. بنابراین دریافت تاییدیه نما از مهم ترین ارکان ساختمان می باشد.

قبل از هر چیزی خوب است بدانید در شهر تهران آجر نسوز برای نمای ساختمان راحتترین مراحل مجوز را دارد.

در مرحله بعد بررسی کنید ساختمان های مجاور شما از چه نوع آجر نمایی استفاده کرده است. برای مثال اگر ساختمان مجاور از آجر نسوز شاموتی استفاده شده باشد بهتر است شما نیز از آن آجر استفاده نمائید.

کارخانه آجر نما در شهر تهران کجا واقع شده است؟

آدرس کارخانه: تهران، ورامین، شهرک صنعتی چرمشهر آدرس دفتر فروش شهر تهران: انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، نبش خیابان معین. ۰۲۱۴۹۰۱۵

خرید آجر نما نسوز در تهران

شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه آجر نسوز نما را از کارخانه آجر گستر امیران با کیفیت بالا و با ۱۵ سال ضمانتنامه کتبی، برای نمای ساختمان در تمام نقاط و مناطق تهران خریداری کنید.

معتبرترین کارخانه آجر نسوز تهران

کارخانه امیران نما با ۲۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع آجر نسوز همینک محصولات خود را به صورت مستقیم در شهر تهران و شهرستان ها با ضمانتنامه ۱۵ ساله رسمی و کتبی به مشتریان عرضه می نماید.

تماسمحصولاتپروژه هاواتس‌اپ