پروژه آجر نما هتل دربندسر

نام پروژههتل دربندسر
کارفرماآقای اعتمادی
آدرستهران
تاریخ تکمیلآذر ۱۴۰۰
متراژ پروژه۴۰۰۰ متر مربع

در طراحی نمای هتل مدرن بودن حرف اول را می زند، آجر نسوز یکی از بهتری نماها برای پیاده سازی و اجرای نمای مدرن و لوکس می باشد.

آجر نسوز سفید و آجر نسوز شاموتی نما ساخته شده در کارخانه ایران نما ضد شوره می‌باشند و بالاترین کیفیت آجرپزی توسط مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تولید می‌شوند.

آجر نما مناسب ساختمان هتل باید دارای ویژگی‌هایی باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کیفیت و جلای آجر هتل می‌باشد و دوم طریقه نصب و اجرای آن می‌باشد.

ویژگی های آجر نسوز نما هتل

آجر نما نسوز نما هتل دارای ویژگی های منحصر بفردی است که زیبایی و جذابیت زیادی را به ساختمان ها خواهد داد. امروزه آجرهای نما در کیفیت بالا و رنگ های متنوع تولید می شود. نمای ساختمان های هتل باید به گونه ای طراحی شود که از دور کاربری آن مشخص باشد.

هتل ها و مسافرخانه ها محل اقامت مسافران هستند. در شهر ها و استان هایی که گردشگری هستند و مسافران اقامتی بیش از یک روز را در آنجا خواهند داشت هتل های زیادی وجود دارد. برای اینکه این ساختمان ها بیشتر در معرض دید عموم قرار گیرد نمای ساختمان را با استفاده از متریال ها طراحی می کنند. نماکاری هتل ها ارزش مادی را چند بالا می برد در این ساختمان های برای ایجاد نمای زیبا و جذاب از آجر نسوز نما هتل استفاده می شود. به همان اندازه که درون هتل ها تمیز و مجهز هستند باید بیرون ساختمان نیز از جذابیت کافی برخوردار باشد تا مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

آجر نسوز نما هتل

عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا یک گردشگر یا مسافر هتلی را برای اقامت انتخاب کند که شامل نمای ظاهری هتل، دکوراسیون داخلی، امکانات هتل و برخورد پرسنل است. اگر این موارد مورد پسند باشد هتل می تواند مشتری های بیشتری را جذب کند. همانطور که اشاره شد نمای ساختمان به عنوان تابلوی داخلی ساختمان عمل می کند شیک بودن طراحی نمای ساختمان در جذب گردشگران کمک می کند.

در طراحی نمای ساختمان هتل باید خلاقانه و با ایده های نو انجام شود. شکل طراحی نمای هتل ها باید متفاوت تر از ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری باشد. در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف می توان از متریال های متنوع استفاده کرد اما نحوه طراحی آنها باید متفاوت باشد تا کاربری آن مشخص باشد.

نمای ساختمان هتل باید به گونه ای طراحی شود که از دور کاربری ساختمان مشخص باشد. هتل هایی که در معرض دید هستند بیشتر توسط مسافران و گردشگران انتخاب می شوند. با توجه به بافت شهرها و المان های گردشگری منطقه برای نماسازی هتل ها از مصالح مختلف استفاده می شود. هتل داران برای زیباسازی نمای ساختمان از کامپوزیت، سنگ، شیشه، آجر نسوز نما هتل و … استفاده می کنند.

آجر نما ساختمان هتل

آجر نما ساختمان هتل

یکی از پرطرفدارترین متریال ها برای نمای ساختمان هتل، آجر نسوز نما هتل است این متریال نمای شیک و جذابی را برای ساختمان هتل خلق خواهد کرد. آجر نما هم به تنهایی و هم با ترکیب سایر مصالح در نماسازی ساختمان هتل کاربرد دارد.

امروزه با استفاده از تکنولوژی های جدید آجرهای نما در رنگ های مشکی، قهوه ای، قرمز، نارنجی، زرد و سفید تولید می شود. تنوع رنگ آجر نما دست طراحان را برای طراحی یک نمای رنگی و جذاب باز نگه داشته است. طراحان با استفاده از ایده های نو و طرح های مواج می توانند نمای هنری زیبایی را ایجاد کنند.

آجر نما نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورها استفاده می شود. حتی در کشورهای آسیای شرقی نیز برای بازسازی نمای آجری هتل از آجرهای نسوز استفاده شده است. در کشورهای اروپایی نیز از دیرباز از آجر برای نماسازی ساختمان های مختلف استفاده می شود.

ایده های خلاقانه در نماسازی هتل

نمای هتل باید دارای شکوه باشد و در خیابانی که هتل قرار گرفته است باید هتل به شیوه ای طراحی گردد که در میان ساختمان ها با شکوه تر باشد. نما کاری ساختمان با یک رنگ آجر نسوز تقریبا شکلی یکنواخت و ساده را ایجاد خواهد کرد. این سادگی با ترکیب رنگ های مختلف، ترکیب با متریال های دیگر و نورپردازی تغییر خواهد کرد.

در نمای هتل هایی که بالکن وجود دارد و نمای آن با استفاده از آجر نسوز نما هتل ساخته شده است بکار بردن نرده های سنگی تنوع و زیبایی ویژه ای را به نما خواهد داد. این نرده ها بصورت قطعه قطعه هستند که طرح های زیبایی بر روی آن حکاکی شده است در بالکن ها این قطعات سنگی با فاصله کم در کنار هم قرار می گیرند و جلوه زیبایی را به نمای ساختمان می دهند.

طراحی نمای آجری برای هتل

انواع ترکیب آجر نما برای نمای هتل

ترکیب سنگ و آجر هم در بسیاری از نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است و جلوه جذابی را ایجاد کرده است. برای نمای هتل های بزرگی که تقریبا حالت دو نبش دارند و دو طرف از ساختمان بر روی خیابان قرار دارد می توان بخش ورودی را با استفاده از سنگ طراحی باشکوهی را انجام داد و سمت چپ و راست ورودی که بر روی خیابان ها قرار دارد را با استفاده از آجر نما نسوز نماکاری می شود.

در برخی از ساختمان ها خمیدگی یا هلالی شکل های وجود دارد در چنین طرح های بهتر است رنگ این خمیدگی ها را متمایز با سایر بخش های ساختمان انتخاب کنید به عنوان مثال اگر از آجر با رنگ روشن برای اکثریت ساختمان استفاده می کنید خمیدگی های ساختمان را با استفاده از آجر قهوه ای یا سایر رنگ های تیره دیگر نماسازی کنید.

معمولا هتل ها پنجره های زیادی دارند برای اینکه نمای ساختمان با آجر نما نسوز هتل از حالت یکنواخت و ساده بیرون بیایید می توانید از ترکیب سنگ برای قاب پنجره ها استفاده کنید. برای اینکه زیبایی نمای ساختمان بیشتر شود از سنگ های برای قاب پنجره ها استفاده کنید که با رنگ آجر نما همخوانی داشته باشد.

ویژگی های آجر نسوز نما هتل

یکی از دغدغه هایی که مالکان ساختمان ها در اجرای آجر نمای ساختمان داشتند شوره زدن آجرها بعد از مدت زمان کوتاهی بود. در حال حاضر با توجه به اینکه آجرهای نما با روش های جدید طراحی می شوند امکان شوره زدگی آجرها بسیار پایین آمده است و در برخی موارد به صفر رسیده است.

آجرهای نما در برابر نور خورشید تغییر رنگ نخواهند داد و رنگ ساختمان برای مدت طولانی ثابت باقی خواهد ماند. آجر از دیرباز در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است که طول عمر زیاد محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

آجرهای نما همیشه در دسترس هستند و با وجود معادن غنی مواد اولیه آجر نما کارخانه های زیادی در داخل کشور تولید آجر را انجام می دهند. آجرهای نما در رنگ های مختلف با هزینه پایین نسبت به سایر مصالح ساختمانی نما در دسترس هستند و در هر زمان و مکانی با سفارش از کارخانه می توانید آجر مورد نیاز خود را تهیه کنید.

یکی از ویژگی هایی که ساختمان ها بعد از نماکاری با استفاده از آجر به دست می آورند افزایش مقاومت در برابر زلزله است. آجر نما ساختمان را در برابر زلزله مقاوم خواهد کرد. آجرهایی که جدیدا تولید می شوند به لطف تکنولوژی های جدید سبک هستند و وزن زیادی را به ساختمان وارد نمی کنند.

آجر نسوز نما هتل یک عایق مناسب برای ساختمان خواهد بود آجرنما از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد در واقع عایق مناسبی برای فصل گرم و فصل سرد سال است.

آجر نما مرغوب

آجرهای نما در کیفیت های مختلف تولید میشوند مرغوب ترین آجرهای نما باید دارای شرایط زیر باشند.

  • دارای ظاهری سالم و یک دست باشد
  • یکنواخت پخت شده باشد و میزان پخت آن استاندارد باشد
  • رنگ آن یکدست و با کیفیت باشد
  • خوردگی و زدگی در آجرها وجود نداشته باشد
  • ابعاد آن دقیق و استاندارد باشد
  • زاویه آن قائم یا ۹۰ درجه باشد

آجر نسوز نما هتل

در خرید آجر واسطه ها را حذف کنید با خرید مستقیم از کارخانه های معتبر میتوانید آجر با کیفیت، اصلی و با قیمت پایین تر را تهیه کنید. حتما در کنار خرید آجر با کیفیت موارد دیگری همچون خرید مصالح با کیفیت و بهره گیری از طراحان و استادکاران مجرب و دارای مهارت را در دستور کار قرار دهید.

اگر آجرهای با کیفیت توسط استادکاران با تجربه و دارای مهارت بالا نصب شوند نمای باشکوه و دارای جذابیت بالا خلق خواهد شد. کارخانه های معتبر آجر نسوز نما هتل را با استفاده از مواد اولیه های با کیفیت و بهره گیری از دستگاه های پیشرفته تولید و به بازار عرضه می کنند.

تماسمحصولاتپروژه هاواتس‌اپ