خرید آجر از کارخانه به صورت مستقیم و 10 مزیت آن

خرید آجر از کارخانه، خرید آجر از تولیدکننده، خرید مستقیم و خرید بی‌واسطه آجر، این‌ها کلمات و عناوینی است که به‌تازگی در بازار و گونه‌های مختلف تبلیغات (از جمله تبلیغات صداوسیما، فضای مجازی، بیلبوردها، تراکت‌ها و…) برای تولیدکنندگان این حوزه هم بیشتر دیده می‌شود. خرید با کمترین قیمت ممکن، همواره هدف ما بوده و هست. همیشه به دنبال این هستیم تا بهترین کیفیت از کالا یا خدماتی که مدنظر داریم را با کمترین قیمت ممکن از بازار تهیه و دریافت کنیم. در گذشته این کار را با رفتن به بازار و بخشی که بورس کالای موردنظرمان بیشترین توزیع و خواهان را دارد، انجام می‌دادیم. اما در دنیای امروز و با آمدن تکنولوژی و وجود اینترنت، بسیاری از کسب‌وکارها و تولیدکنندگان را بر آن داشته تا در دنیای مجازی مشخصات و قیمت یا قیمت‌های محصولات و خدمات خود را قرار دهند. مشتری، متقاضی و کاربران با مراجعه به اینترنت و مقایسه کالاها و قیمت‌ها با هم انتخاب و خرید خود را در کمترین زمان انجام می‌دهند یا محل عرضه‌ی کالای موردنظرشان را که کمترین و مناسب‌ترین قیمت دارد، پیدا کرده و از نزدیک کیفیت آن را ملاحظه و نهایتاً خرید خود را انجام می‌دهند.

بله، در برخی کالاها و اقلام نمی‌شود تنها به اینترنت اکتفا کرد. محصولات ساختمانی هم ازاین‌دست کالاها هستند. برای خرید محصولاتی نظیر آجر، آجر نما، سنگ، سیمان و دیگر مصالح ساختمانی آن هم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بهتر است جستجوی میدانی بیشتری انجام دهید. مدتی است سازندگان و تولیدکنندگان محصولات ساختمانی به این فکر افتاده‌اند تا محصولات خود را مستقیم به دست مصرف‌کننده برسانند. این یک معامله دو سر برد است؛ هم تولیدکننده سریع به سود خود می‌رسد و هم مصرف‌کننده کالای خود را به‌سرعت دریافت می‌کند. خرید از کارخانه آن هم بی‌واسطه و مستقیم فواید زیادی دارد که بزرگ‌ترین آن خرید با کمترین قیمت است.

فواید و موارد دیگری هم در خرید از کارخانه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. پس ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید و نظرات خودتان را در پایان مطلب نگارش شده بنویسید.

 

خرید آجر از کارخانه به صورت مستقیم و 10 مزیت آن

خرید آجر از کارخانه

خرید آجر از کارخانه یعنی این که محصول پس از طی مراحل و فرایند تولید توسط صاحب یا صاحبان آن به‌صورت مستقیم برای عرضه به مصرف‌کننده آماده باشد. این نحوه‌ی عرضه می‌تواند با ایجاد دپو یا فروشگاهی در کنار کارخانه تولید یا محل تولید باشد. مشتری به‌صورت حضوری به محل تولید مراجعه و با دیدن و بررسی کالا، خرید خود را به‌صورت واقعی و فیزیکی انجام می‌دهد. همیشه و برای تمام محصولات از جمله محصولات ساختمانی (آجر، آجرنما، سیمان و…) امکان ایجاد چنین لوکیشن و فروشگاهی وجود ندارد.

خرید آجر از کارخانه به دلایل مختلف امکان‌پذیر نیست. نوع محصول، ابعاد و وزن محصول، تنوع محصول تولید شده، محل کارخانه و دلایل دیگر می‌تواند از ایجاد فروشگاه یا نمایشگاه فیزیکی در کنار کارخانه تولید آجر جلوگیری کند. در این مواقع و این موارد، تولیدکنندگان ترفند جدیدی را ارائه داده‌اند. استفاده از دفاتر و ایجاد فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی بهترین راه‌حل برای این اشخاص است. ایجاد استارتاپ که با مدیریت دفتر کارخانه به‌صورت مستقیم با مشتری ارتباط می‌گیرد و محصول خود را به ایشان معرفی و عرضه می‌کند.

درهرصورت چه ایجاد فروشگاه فیزیکی و چه با کمک اینترنت (سایت و اپلیکیشن) و نهایتاً مراجعه حضوری مشتری به فروشگاه یا دفتر کارخانه هدف یک چیز بیشتر نیست فروش و خرید آجر از کارخانه یا کارگاه به‌صورت مستقیم و حذف واسطه. این خرید بی‌هیچ شکی برای مصرف‌کننده سود و فوایدی دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را برمی‌شماریم.

 

۱۰ فایده و دلیل برای خرید آجر از کارخانه

خرید آجر از کارخانه محاسن و عواید زیادی دارد که امروزه بیشتر سازندگان در حوزه ساخت‌وساز از آن اطلاع دارند. البته تعداد افرادی هم که از این موضوع خبردار نیستند، کم نیست. منافع این خرید ذهن بسیاری از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی از جمله آجر را هم به خود مشغول کرده و ایشان را به تکاپو انداخته است تا چنین سیستم و روش خریدی را دقیقاً با چنین عناوینی نظیر “خرید آجر از کارخانه”، “خرید مستقیم آجر از کارخانه”، “خرید بدون واسطه آجر”،”خرید آجر با کمترین قیمت از کارخانه” و تیترهای مشابه در کمپین‌های تبلیغاتی شرکت راه‌اندازی و اجرا کنند. فواید خرید آجر از کارخانه کم نیست که با هم ۱۰ مورد را بررسی خواهیم کرد.

۱. پایین‌ترین قیمت محصول با حذف واسطه

قطعاً اولین دلیل خرید آجر از کارخانه به شکل مستقیم قیمت آن است. همه می‌دانیم که وجود واسطه و دلال‌هایی که شاید بدون هیچ فعالیتی خاص سودهایی کلان به جیب می‌زنند، کم نیستند. متأسفانه این افراد در کشورمان زیاد هستند و صنعت ساختمان هم از این موضوع استثنا نیست؛ البته نباید چشم‌بسته قضاوت کرد؛ زیرا واسطه‌هایی هم وجود دارند که برای ارائه و فروش یا در اصطلاح پرزنت محصول Present محصول در دفاتر و مغازه خود تلاش و دوندگی زیادی می‌کنند. درهرحال بزرگ‌ترین هدف و رسالت خرید آجر از کارخانه خرید با کمترین قیمت این محصول با حذف واسطه است. این موضوع هم به صاحب و تولیدکننده اصلی کالا و هم به مصرف‌کننده آن سود مستقیم می‌رساند.

۲. دیدن محل و نحوه‌ی تولید کالا

مشتری و مصرف‌کننده با دیدن خط تولید و نحوه و دقت در تولید آجر، گرایش بیشتر و بهتری برای خرید آن پیدا خواهد کرد. از کیفیت و دقت خرید و داشتن نمونه از کالا باعث می‌شود تا خیالش از بابت نوع مصالح و آجری که نیاز دارد و قصد تهیه آن را دارد، راحت باشد.

۳. دریافت بیشترین و دقیق‌ترین اطلاعات

کسی که محصول و کالایی را تولید و در معرض فروش می‌گذارد، بالاترین و دقیق‌ترین اطلاعات را از آن محصول دارد. همچنین دیدن کالا از نزدیک و مستقیم آن داده و نتیجه‌ی بهتری را برای مصرف‌کننده در پی دارد. پس با ارتباط‌گرفتن با تولیدکننده آجر و مراجعه به محل تولید یا دفتر شرکت و خرید آجر از کارخانه، بی‌شک اطلاعات آن محصول را به شکل کلیات و حتی با جزئیات دریافت می‌کنید. شاید نکته‌ای را هم از جانب کارشناسان فروش آجر دریافت کنید که اصلاً خرید شما را تغییر دهد و بخواهید نوع و طرح دیگری از آجر را خریداری کنید.

۴. دسترسی مستقیم به کالا و تنوع کامل آن

اگر محصولی را از واسطه و مغازه‌های شهری تهیه کنید، شاید ندانید و نتوانید کالا را به‌صورت مستقیم ببینید یا اطلاعی از تنوع آن نداشته باشید. این موضوع انتخاب شما را محدود می‌کند. شاید بالاجبار خریدی را انجام دهید و یا اصلاً از خرید منصرف شوید. اما خرید از کارخانه چنین مشکلاتی را ندارد. تنوع محصول از طرح، سایز و رنگ در کارخانه وجود دارد و یا اگر موجود نباشد می‌توانید از آن مطلع شوید. همچنین به‌آسانی کالا را از نزدیک ببینید و حتی در صورت امکان تست و آزمایش کنید. در خصوص آجر می‌توانید آجر را با آب یا محلول‌های دیگر ساختمانی تست کنید. برای اطلاع از چگونگی تست آجر مطلب ما را با عنوان “تست کیفیت آجر” بخوانید

خرید آجر از کارخانه به صورت مستقیم و 10 مزیت آن

۵. امکان سفارشی‌سازی و دریافت لوازم جانبی و یدکی

اگر آجر مدنظر شما تفاوت‌هایی با محصول موجود داشته یا به‌صورت کلی و یا موقت در کارخانه نباشد، تولیدکننده می‌تواند آنچه مدنظر شماست را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و به شما عرضه کند. موضوعی که در جای دیگر امکان آن را ندارید یا باید برای انجام آن بهایی دوچندان بپردازید. همچنین اگر برای نصب آجر، شما نیاز به لوازم جانبی چون پودر بندکشی، چسب و… داشته باشید، با خرید آجر از کارخانه می‌شود همان لحظه این لوازم را به‌صورت کامل تهیه کنید.

۶. خرید نامحدود و تخفیف منحصر به خرید از کارخانه

وقتی تصمیم به خرید از طرف مشتری گرفته می‌شود، چیزی جذاب‌تر و مهم‌تر از تخفیف وجود ندارد. در اماکن دیگر به دلیل ایجاد سود برای واسطه، امکان خرید با هر تعداد و تخفیف محدودتر است. ممکن است حتی شما را فریب دهند و با عنوان قیمتی غیرواقعی و کاذب، در زمان خرید تخفیف زیادی دهند؛ حال اینکه وجه پرداختی شما باز هم گران‌تر از مبلغ عرف کالا است. گفتیم پایین‌ترین قیمت در خرید از کارخانه است. در کنار این بیشترین تعداد کالا و تخفیفی هم که قابل‌انجام باشد را می‌توانید از خرید از کارخانه و به‌صورت مستقیم دریافت کنید. خرید آجر از کارخانه هم همین مزیت را دارد.

۷. آسیب و خرابی محصول

در زمان دریافت کالا، اگر خرید شما از مغازه باشد یا اینترنتی خرید کنید، ممکن است محصول یا کالای دریافتی مشکل داشته باشد. این مشکل می‌تواند از محل تولید، بسته‌بندی، محل نگه‌داری، نحوه بارگیری و حمل باشد. اما با خرید آجر از کارخانه ضریب بروز چنین مشکلاتی به حداقل می‌رسد. تعداد آجرهای شکسته یا معیوب در محموله ارسالی کم می‌شود و حتی اگر چنین چیزی هم اتفاق بیفتد، در کمترین زمان محصول را برای شما تعویض و جایگزین می‌کنند.

۸. پشتیبانی و گارانتی محصول مؤثرترین تبلیغ رایگان

مگر شخص یا شرکتی وجود دارد که بیشتر و قوی‌تر از سازنده از محصول و کالایی که خودش تولید کرده دفاع و پشتیبانی کند؟ تولیدکننده آجر با بالاترین توان ممکن و بادقت بالا، کالا را تولید می‌کند. او می‌داند که آجر خود را از چه خاکی و با چه روندی تولید کرده و بهترین پشتیبانی را از محصول خود به عمل می‌آورد تا مشتری بیشترین رضایت را از خرید آجر موردنیازش داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود مصرف‌کننده کالا را به دیگران هم معرفی کند. پس خرید آجر از کارخانه و پشتیبانی و گارانتی مستقیم آن از طرف کارخانه نقطه‌ی امنی برای مشتری و تبلیغ اساسی و بزرگی آن هم کاملاً مجانی برای تولیدکننده دارد.

۹. تأثیر زیست‌محیطی کمتر با خرید آجر از کارخانه

خوشبختانه موضوع حفظ محیط‌زیست مدنی است که به اهمیتی که سزاوار آن است، رسید. اگر آجر یا آجر نما را با سفارش به مغازه یا واسطه تهیه کنید، ممکن است بارهاوبارها محموله‌ی شما را حمل، انبار و بسته‌بندی کنند. این خود باعث اثرات مخرب زیست‌محیطی (آلودگی محیط، ایجاد پلاستیک برای بسته‌بندی) می‌شود. پس برای جلوگیری از چنین مواردی خرید آجر از کارخانه مفید و عقلانی است.

۱۰. افزایش زمان استفاده

زمان تولید کالا تا زمانی که به دست مشتری می‌رسد متغیر است. اگر مستقیماً خرید از کارخانه انجام شود، این زمان به حداقل می‌رسد. پس با این حساب اگر امکان خرابی یا فاسدشدن محصول وجود داشته باشد (که در بسیاری موارد هم وجود دارد) زمان مصرف تا تاریخ انقضا بیشترین فاصله و حالت ممکن را دارد. چه از این بهتر! آجر و آجر نما هم باتوجه‌به متریال و وجود رطوبت، عمر خود را دارند. چسب و پودر بندکشی هم به همین ترتیب هستند. پس این موضوع در خرید آجر از کارخانه هم صدق می‌کند.

خرید آجر از کارخانه به صورت مستقیم و 10 مزیت آن

تمام این ۱۰ مورد را که گفتیم، مزایای خرید آجر از کارخانه هستند. امیران نما هم به‌عنوان تولیدکننده بزرگ در صنایع ساختمان فعالیتی گسترده و مثال‌زدنی دارد. شاید باتوجه‌به شرایط کارخانه و آلودگی خاک، امکان خرید از محل کارخانه نباشد؛ اما با تماس با امیران نما و کارشناسان ما، به‌آسانی می‌توانید امکان خرید از کارخانه و برخورداری از فواید آن را برای خودتان مهیا کنید. تصویر بالا به صورت خاص گویای فواید خرید آجر از کارخانه امیران نما به صورت مستقیم است.

3/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *