خرید آجر نما در تبریز | قیمت آجر نسوز در تبریز | امیران نما

آجر نما در تبریز

خرید آجر نما در تبریز، شهری بااصالت و قدمت تاریخی طولانی موضوع صحبت در این مطلب است. تبریز شاید نیازی به معرفی هم ندارد. تبریز از بسیاری جهات شهری است که در منطقه مهمی قرار داد. شهری باستانی که در آن بناهای تاریخی و سنتی بسیار زیادی را می‌توانید ببینید. از همین رو به لحاظ موقعیت گردشگری و جذب گردشگر و مسافر جذابیت‌های زیادی دارد. علاوه بر این تبریز و اهالی آن همواره از همه‌ی جهات بروز هستند. در ساخت‌وساز و بافت شهری تبریز هم مدرنیته و استفاده از جدیدترین محصولات و روش‌های ساخت‌وساز در این شهر دیده می‌شود. کاربرد آجر نما نمونه‌ای از این موارد است.

استفاده از آجر نما و دیگر محصولاتی که به‌تازگی کاربرد آن‌ها در صنعت ساختمان افزایش‌یافته، در تبریز هم استفاده شده و سازندگان طالب آن هستند. سازندگان دوست دارند که از مصالح و محصولاتی در پروژه استفاده کنند که ضمن حفظ منافعشان، کیفیت مناسب و قابل‌قبولی داشته باشد و به‌روزترین مواردی و متریالی باشد که در هر ساختمانی استفاده می‌شود. آجر نما چنین ویژگی‌هایی را دارد. هم به لحاظ قیمت بسیار به‌صرفه است و هم کیفیت و عمر بالایی دارد. استفاده این محصول در نمای ساختمان به‌سرعت افزایش‌یافته و با درنظرگرفتن تمام جوانب، اجرای نمای آجری نسبت به سایر محصولاتی که در نما استفاده می‌شود، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

خرید آجر نما در تبریز | قیمت آجر نسوز در تبریز | امیران نما

 کاربرد آجر نسوز در تبریز

ممکن است فکر کنید که آجر نسوز در شهری مثل تبریز کاربردی نداشته باشد. آجر نسوز علاوه بر اینکه می‌تواند نوعی محصول برای نما باشد و از آن در نمای ساختمان استفاده شود، در صنعت هم کاربرد دارد. تبریز و مناطق اطراف آن پر است از صنایع مختلفی که دار حوزه‌های متعدد مشغول تولید و فعالیت هستند. علاوه بر این، نانوایی‌ها و برخی کسبه برای تولید و فعالیت به کوره‌های مخصوص نیاز دارند. برای ساخت این کوره‌ها یا کوره‌هایی که در صنعت به کار می‌رود از آجر نسوز استفاده می‌شود. آجر نسوز در برابر دما مقاومت بسیار زیادی دارد. البته موضوع و صحبت درباره‌ی آجر نسوز بسیار تخصصی و طولانی است و کاربرد آن نیاز به مشاوره‌ی تخصصی دارد که در امیران نما می‌توانید پاسخ سؤالات خود را بگیرید و محصول و آجر نسوز مورد نیازتان را سفارش دهید.

 قیمت آجر نما در تبریز

حتماً می‌خواهید بدانید که قیمت آجر نما در مرکز آذربایجان غربی و شهر تبریز به چه صورت است؟ اول خوب است بدانید که قیمت آجر نما و اجرای نمای آجری در تبریز، شهرهای اطراف آن و تمام شهرهای ایران در مقایسه با نماهای دیگر چون نمای سنگی، سرامیکی، شیشه و… پایین‌تر و عمر آن به‌مراتب بیشتر است. البته این موضوع به نوع آجر انتخاب شده، نحوه و کیفیت اجرا، انجام اقدامات و نگهداری‌های پس از اجرا و مواردی ازاین‌دست بستگی دارد. البته این به شرطی است که از بابت کیفیت آجر نمای خریداری شده مطمئن باشید و این خرید، اطمینان و ضمانت را می‌توانید با خرید از مجموعه تولیدی امیران نما داشته باشید. قیمت‌های آجر نما در تبریز با خرید آز امیران نما به‌صورت خرید از در کارخانه و با کمترین میزان ممکن صورت می‌گیرد.

خرید آجر نما در تبریز | قیمت آجر نسوز در تبریز | امیران نما

امیران نما با ارائه مشاوره‌ی دقیق و اصولی به‌تمامی مشتریان خود بدون هیچ تبعیضی، بهترین آجر نما را برای شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید نمونه‌ی آجر انتخابی را به‌صورت رایگان از مجموعه دریافت کنید. هر نوع تست و آزمایش را می‌توانید روی نمونه انجام دهید و پس از تأیید خرید خود را انجام دهید. پس از خرید ضمانت کافی بابت کیفیت به‌صورت کتبی در فاکتور سفارش شما منظور می‌شود.

مجموعه امیران نما با داشتن دو مجموعه تولیدی در ورامین و کرج و تولید محصولات خود با بالاترین کیفیت با داشتن نقش کلیدی در بازار مصالح و آجر نما در ایران، ضمن حفظ سهم خود از بازار، سعی می‌کند با حذف واسطه قیمت آجر نما را با پایین‌ترین سطح در اختیار مشتری و متقاضی قرار دهد. این موضوع را می‌توانید با برقراری تماس با شماره ۴۹۰۱۵-۰۲۱ بررسی کنید.

امتیاز به این پست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *