آجر نما در زنجان

آجر نما در زنجان و در نماهای ساختمان‌های شهری به‌شکل گسترده و فراوان دیده‌می‌شود. قصد ساخت چه پروژه‌ی ساختمانی را در زنجان دارید؟ بیشتر پروژه‌های ساختمانی چه مسکونی باشند و چه اداری، چه تجاری باشند و چه تفریحی و یا هر نوع سازه‌ی دیگر به نمایی جذاب و مقاوم نیاز دارند. این نما شناسنامه پروژه‌ی ساختمانی هم شناخته می‌شود. در زنجان هم بافت شهری به‌صورتی است که هم نمای سنتی و قدیمی و هم نمای مدرن دیده‌می‌شود. بعضی مناطق شهر دارای سازه و بناهای تاریخی هستند و به طبع آن ساختمان‌های آن منطقه باید دارای بافت و نمایی سنتی باشند. نمای مدرن هم در محله‌های مختلف و در نمای ساختمان‌ها به کار رفته‌است. آجر نما در زنجان و استفاده از آن می‌تواند هر دو نوع نمای سنتی و نمای مدرن را ایجاد کند.

آجر نما در زنجان و گونه‌های آنکه بسیار متنوع هستند، می‌تواند برای ساختن نمایی سنتی و قدیمی به کار روند. آجر قزاقی مشهورترین نوع آجر نما است که با استفاده از آن ظاهری قدیمی به نمای ساختمان می‌دهند. البته آجر رستیک هم چنین قابلیتی را دارد. آجر نمای طرح چرم یا گونه‌های مختلف آجر نسوز نما، کاربرد زیادی در نمای مدرن دارند. اگر بخواهیم یک به یک، آجر نما در زنجان را برای شما بگوییم، مطلبی طولانی نوشته‌ایم و قصد خسته کردن‌تان را هم نداریم.

آجر نما در زنجان

آجر نسوز در زنجان

فقط آجر نما در زنجان نیست که کارایی دارد. آجر نسوز در زنجان هم جا و جایگاه خود را دارد. آجر نسوز در زنجان هم در نما به کار می‌رود و گونه‌هایی از آن در صنایع مختلف کاربرد دارد. آجر نسوز در زنجان یا همان آجر نسوز نما با گونه‌های مختلفی در ساختمان‌های شهر به کار می‌روند. بارزترین خصوصیت آجر نسوز نما عمر طولانی و مقاومت بالای آن است. همچنین هزینه‌ی متریال به کار رفته از نمای سنگی ارزان‌تر است. آجر انگلیسی (سمیرم)، شاموتی و آجر سفید از گونه‌های آجر نسوز نما هستند که آجر نما در زنجان ا این نوع آجر هم اجرا می‌شود.

زنجان و شهرهای مختلف این استان پر است از صنایع سنگین و سبک که در حوزه‌های مختلفی مشغول تولید و فعالیت هستند. علاوه بر این، نانوایی‌ها و برخی کسبه برای تولید و فعالیت به کوره‌های مخصوص نیاز دارند. برای ساخت این کوره‌ها یا کوره‌هایی که در صنعت به کار می‌رود از آجر نسوز استفاده می‌شود. آجر نسوز در برابر دما مقاومت بسیار زیادی دارد. البته موضوع و صحبت درباره‌ی آجر نسوز بسیار تخصصی و طولانی است و کاربرد آن نیاز به مشاوره‌ی تخصصی دارد که در امیران نما می‌توانید پاسخ سؤالات خود را بگیرید و محصول و آجر نسوز مورد نیازتان را سفارش دهید.

 

 قیمت آجر نما در زنجان

قیمت آجر نما در شهر و استان زنجان چند است؟ در ابتدا خوب است بدانید که قیمت آجر نما و اجرای نمای آجری در استان زنجان، آجر نما در زنجان و دیگر شهرهای این استان و نیز تمام شهرهای ایران در مقایسه با نماهای دیگر مثل نمای سنگی، سرامیکی، شیشه و… پایین‌تر و عمر بیشتری دارد. البته این موضوع به نوع آجر انتخاب‌شده، نحوه و کیفیت اجرا، انجام اقدامات و نگهداری‌های پس از اجرا و مواردی ازاین‌دست بستگی دارد. البته این به شرطی است که از بابت کیفیت آجر نمای خریداری شده مطمئن باشید و این خرید، اطمینان و ضمانت را می‌توانید با خرید از مجموعه تولیدی امیران نما داشته‌باشید. قیمت‌های آجر نما زنجان با خرید آز امیران نما به‌صورت خرید از در کارخانه و با کمترین میزان ممکن صورت‌می‌گیرد.

مجموعه امیران نما با داشتن دو مجموعه تولیدی در ورامین و کرج و تولید محصولات خود با بالاترین کیفیت با داشتن نقش کلیدی در بازار مصالح و آجر نما در ایران، ضمن حفظ سهم خود از بازار، سعی می‌کند با حذف واسطه قیمت آجر نما را با پایین‌ترین سطح در اختیار مشتری و متقاضی قرار دهد. این موضوع را می‌توانید با برقراری تماس با شماره ۴۹۰۱۵-۰۲۱ بررسی کنید.

آجر نما در زنجان

امیران نما با ارائه مشاوره‌ی دقیق و اصولی به‌تمامی مشتریان استان زنجان خود و بدون هیچ تبعیضی، بهترین آجر نما را برای شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید نمونه‌ی آجر انتخابی را به‌صورت رایگان از مجموعه دریافت کنید. هر نوع تست و آزمایش را می‌توانید روی نمونه انجام دهید و پس از تأیید خرید خود را انجام دهید. پس از خرید ضمانت کافی بابت کیفیت به‌صورت کتبی در فاکتور سفارش شما منظور می‌شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *