نمای آجری ساختمان ویلایی یک طبقه

نمای آجری ساختمان ویلایی یک طبقه


شاید بتوان گفت که اولین بخش ساختمان ویلا که در دید هر فردی است، نمای ویلا است. در انتخاب نمای ویلا علاوه بر زیبایی، استحکام و طول عمر مصالح نیز بسیار بسیار با اهمیت است. انتخاب مصالح مناسب نمای ویلا، بدون داشتن اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود. با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای شیک و خاص (در انواع روستایی و سنتی و مدرن)، شما را در این مسیر یاری نماییم.

انتخاب مصالح مناسب برای نمای ساختمان و ویلاها یکی از مهم ترین تصمیمات سازندگان این بناهاست. نمایی که علاوه بر زیبایی، استحکام کافی را نیز داشته باشد.

عکس نمای آجری ساختمان ویلایی

در این قسمت، برخی از نمونه پروژه های اجرا شده طرح آجر نما بیرون ساختمان و نمای آجری ویلا آمده است که تماما با آجرهای شرکت آجر امیران نما اجرا شده است.

بهترین نما برای ساختمان و ویلاسازی لوکس کدام است؟

شاید بتوان گفت دلیل اینکه ما اقدام به معرفی بهترین آجر نما برای ویلاهای لوکس و خاص کرده ایم، آشنایی و آشتی مردم با نماهای آجری جذاب سنتی و اصیل ایرانی است.

آجر نما یکی از زیباترین عناصر معماری سنتی ایرانی است و کیفیت ساختاری این مصالح باعث شده است که به یکی از پرطرفدار ترین نماها برای ساختمان و ویلاها تبدیل شود.

با کلیک روی دکمه زیر شما می توانید مدل های مختلف نمای باغ ویلا و ساختمان ویلا به همراه عکس نمای ساختمان ویلایی را مشاهده کنید.


نمای ساختمان ویلایی

از آنجایی که نمای بیرونی ساختمان در معرض باد، باران، برف و نور خورشید قرار می گیرد و تغییرات دمایی در بیرون از ساختمان ها بسیار بیشتر است، انتخاب و معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص باید شرایط ویژه ای داشته باشد تا در برابر این عوامل آسیب نبینند.

ترکیب آجر نما با دیگر عناصر طبیعی مانند چوب، سنگ و فلز می تواند علاوه بر ایجاد نمایی زیبا، فضایی مدرن را به وجود آورد.

آجر نماها از عناصر سازگار با محیط زیست به شمار می روند و انتخاب یا معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلا های لوکس و خاص می تواند برای طبیعت نیز بسیار مفید باشد.

در شمال کشور یا مناطق ییلاقی که ویلا سازی بیشتر رونق دارد، انتخاب نمای آجری علاوه بر استحکامی که به بنا می دهد می تواند محیط را به سبک روستایی و زیبای خود نگاه دارد.

آجر نما نسوز برای نمای ویلا و ویلاسازی

آجر نسوز نما برای ویلاسازی

معرفی بهترین آجر نسوز نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص و ویژگی های آن ها

حال که تصمیم به خرید آجر نما برای ویلای خود گرفته اید، با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص، انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

بهترین آجر نما ها برای نمای ساختمان ویلایی عبارتند از:

  • نما طرح چوب: یکی از نماهای پر طرفدار این روزها، آجر طرح چوب می باشد، این آجر به دلیل کیفیت بالا و زیبایی مشابه آن با طرح ترمووود بسیار مناسب نما ویلا و ویلاسازی می باشد. از آجر طرح ترموود برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود. همچنین این محصول با کیفیت به صورت انحصاری توسط شرکت امیران نما تولید می شود. وجود شیارهای طبیعی چوب و حس برجستگی لایه های چوب و مقاومت بالای این آجر نما و همچنین ارزان قیمت بودن آن نسبت به ترموود به جذابیت آن افزوده است.
  • آجر نما شیل: در لیست معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای خاص و شیک، آجر نمای شیل و آجر رسی در رده اول قرار دارد. این آجر نما در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و فشار و ضربه را به خوبی تحمل می کند. نکته بسیار مهم در این آجر نما قیمت بسیار مناسب آن است.
  • آجر نسوز نما: این آجر از خاک چینی تولید می شود که در کوره با دمای بالا به صورت کامل پخته می شود. آجر نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر درجه حرارت بالا و تغییرات دمایی دارد و میزان جذب آب بسیار پایین آن باعث شده تا عمر مفید این آجر بالا باشد. تنوع رنگ در آجر های نسوز از دیگر عوامل استقبال بالا از این آجر است.
  • آجر نما نسوز پلاک: این مدل از آجر های نسوز در رنگ بندی های بسیار جذابی مانند شاموتی، گرانیتی، سفید و قرمز انگلیسی تولید و به بازار عرضه شده است. آجر پلاک در ابعاد متفاوتی تولید می شود که این امر دست معماران را در طراحی و نصب این آجر ها باز می گذارد.
  • آجر نما قزاقی: این آجر با داشتن سبکی سنتی قدیمی یکی از محبوب ترین آجرهای نما برای ویلاسازی با نمای سنتی می باشد. آجر قزاقی دارای انواع مختلف می باشد و در ۴ رنگ اصلی تولید می شود. خاطر نشان میکنیم از آجرهای نما برای بازسازی و مرمت نمای آجری ویلا نیز استفاده می گردد.

آجر نما قزاقی سنتی ویلا

  • آجر نسوز رستیک: این آجر نما به دلیل سطح ناهموار و طراحی طبیعی که دارد برای نمای بیرونی ویلا ها جهت ویلاسازی بسیار مناسب است. قیمت این آجر نمای زیبا اندکی بالاتر از دیگر مدل ها است اما ظاهر زیبای آجر توانسته است اختلاف قیمت را به خوبی پوشش دهد. این آجر در معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص از جایگاه بالایی برخوردار است.

آجر های دیگری مانند آجر آنتیک یا آجر نمای صخره ای نیز به عنوان آجر نما معرفی می شوند که ویژگی و زیبایی های خاص و منحصر به فردی دارند.

مزایای استفاده از آجر نما نسوز برای نمای ویلا و ویلاسازی

در استفاده و معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص، در نظر گرفتن مزایا می تواند کمک شایانی به انتخاب این مصالح برای نمای ساختمان بکند.

نما آجری ویلا لوکس و خاص

مهم ترین مزایای استفاده از آجر نسوز برای نمای بیرونی ساختمان ویلا ها عبارتند از:

  • مقاومت بالای آجر در برابر دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین و همچنین تغییرات دمایی
  • مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه
  • نصب آسان و مقرون به صرفه
  • طول عمر بالا
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها
  • ایجاد عایق صدا، گرما و سرما
  • نداشتن شوره و ریختگی آجر
  • امکان اجرای نماهای ظریف و زیبا
  • وزن سبک در مقایسه با دیگر مصالح
  • رنگ بندی های متنوع و زیبا

و…

آجر نما سنتی ویلا

موارد بالا باعث شده است تا در مکان هایی مانند شمال کشور که رطوبت هوا بالاست و بارندگی زیادی را در طول سال شاهد هستیم، معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلا های لوکس و خاص و خرید این محصول بهترین گزینه باشد.

شاید بتوان گفت از مهم ترین ویژگی های آجر نسوز، میزان جذب بسیار پایین آب است که باعث می شود تا آجر طول عمر بیشتری پیدا کند و در طی گذشت زمان فرسوده نشود.

خرید بهترین نما برای ویلاهای لوکس و خاص شمال

هدف ما از معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص به شما آشنایی هر چه بیشتر با این مصالح خوب و کاربردی بود.

همچنین استفاده از این آجر ها در نمای ساختمان های ویلایی باعث می شود تا معماری ایران در فضاهای سرسبز و زیبای مناطق ییلاقی به خوبی نمایان باشد و زیبایی خیره کننده را ایجاد نماید.

اگر تصمیم به خرید آجر نسوز برای ویلاسازی گرفته اید، کافیست با ما تماس بگیرید تا ضمن معرفی بهترین آجر نما برای نمای ویلاهای لوکس و خاص، محصول مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

دقت داشته باشید که خرید آجر از مراکز معتبر خیال شما را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا آسوده می سازد و همچنین تضمینی خواهد بود بر قیمت محصولی که خریداری می نمایید.

در عرضه آجر نما مهمترین اصل برای ما رضایت شماست.

سوالات متداول مقایسه سنگ نما با آجر نما

مزایای نمای آجری در ویلاها و ویلاسازی چیست؟

زیبایی طبیعی: نمای آجری به ویلای شما زیبایی و جذابیت خاصی می‌بخشد که به صورت طبیعی و سنتی به نمای بیرونی بنا زیبایی می‌دهد. دوام و مقاومت: آجرها مقاومت بالا و دوام طولانی مدتی دارند و در برابر عوامل جوی مختلف مانند باران، برف و نور خورشید مقاوم هستند. عایق حرارتی: آجرها به عنوان عایق حرارتی عمل می‌کنند و می‌توانند در حفظ دمای داخلی ساختمان کمک کنند. سازگاری با محیط زیست: استفاده از آجرهای نما برای ویلاها باعث کاهش تاثیرات مخرب بر محیط زیست می‌شود.

آیا نمای آجری برای ویلاهای شمالی نیاز به خصوصیات خاصی دارد؟

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: در مناطق شمالی که باران و برف فراوان است، نمای آجری باید مقاومت کافی در برابر رطوبت و زبری هوا داشته باشد. عایق حرارتی مناسب: به دلیل دماهای پایین در مناطق شمالی، نمای آجری باید بتواند از نظر عایق حرارتی عملکرد مناسبی داشته باشد. مقاومت در برابر مناطق مرطوب: برای ویلاهای شمالی، نیاز به آجرهایی است که در برابر رطوبت و حفظ کیفیت و زیبایی خود در شرایط مرطوب موثر باشند.

4.5/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *