مصاحبه آقای محمود ملایی با روزنامه آرمان ملی در موضوع افزایش ظرفیت تولید آجر

در این بخش از روزنامه آرمان ملی، گفت‌وگویی با مدیریت شرکت آجر گستر امیران در راستای بررسی عوامل تاثیرگذار بر صادرات محصولات نسوز و آجری، موانع و مشکلات تولید و عرضه این محصولات و سایر موارد همچون قیمت عرضه ترتیب داده‌ایم تا بتوانید با این حوزه نیز آشنا شوید.

اگر بخواهیم کمی با شرکت آجر گستر امیران آشنا شویم باید این موضوع را بدانیم که این شرکت در حوزه‌های مختلفی همچون آجر نسوز کوره، آجر نما و آجر دکوراتیو که برای مصارف دکوراسیون داخلی ساختمان است فعالیت دارد که با پشتوانه بیش از ۱۴ سال تجربه در این صنعت پیشرو است به طوری که شرکت آجر گستر امیران با برند رسمی امیران نما از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

در این سال‌ها با توکل بر خداوند متعال و لطف مردمان عزیز کشورمان ایران، توانسته این صنعت را رشد و در این مسیر پیشرفت چشمگیری را داشته باشد از این رو توانسته باتوجه‌به اعتماد گسترده عموم مصرف‌کنندگان، کیفیت محصولات خود را هر ساله ارتقا و محصولات باکیفیت‌تری را تولید کند.

ولی همیشه در روند تولید صنایع تولیدی موانعی باعث کاهش میزان رشد شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌شود که در ادامه تمام این موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد که بهتر است قبل از معرفی موانع تولیدی شرکت امیران نما، تنوع محصولات آن‌ها را نیز بشناسیم.

خوش خبریم؛ ظرفیت تولیدات را تا ۲۳۰ تن افزایش دادیم

این خبری بود که ما را شوکه کرد؛ وقتی با آقای ملایی به عنوان مدیریت شرکت آجر گستر امیران گفت‌وگو را آغاز کردیم، خبری خوش را شنیدیم که مبنی بر افزایش ظرفیت تولیدات کارخانه بود. همان‌طور که وی در گذشته با خبرگزاری‌های دیگر خبر افزایش ظرفیت تولیدات را تا ۱۸۰ تن در روز منتشر کرده بود اینبار نیز ما را با این خبر شوکه کرد.

آقای ملایی در ادامه افزود: ما توانسته‌ایم ظرفیت تولید آجر صنعتی، نما و دکوراتیو را تا ۲۳۰ تن در روز افزایش دهیم که تمام این اتفاقات خوب جهت پیشبرد اهداف شرکت و کشور در راستای صادرات و تامین انواع آجر برای مصرف کنندگان داخلی است. همه ما می‌دانیم که شنیدن یه خبر خوب آن هم با موانعی که در سر راه تولیدات داخلی است چه میزان می‌تواند بر انرژی عموم تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید : مراحل تولید انواع آجر

اهرم ثبات قیمت آجر در دستان امیران

شاید برخی از دوستان تصور کنند که این یک شعار توخالی و پوچ است، ولی شعار آجر گستر امیران یک واقعیت محض است که این شعار بدون عملگرا بودن لذت بخش نیست. یکی از دستاوردهای بزرگ گروه کارخانجات آجر امیران همین مورد است که توانسته اهرم ثبات قیمتی را در مجموعه خود و صنعت کشور بدست بگیرد.

امیران، علی‌رغم افزایش هزینه‌های جاری کشور که سالانه و بعضا ماهانه در حال افزایش است، توانسته قیمت تمام محصولات خود را ثابت نگه دارد که در طی این گفت‌وگو اختصاصی روزنامه آرمان ملی با جناب مهندس محمود ملایی، وی اعلام کرد مبحثی به عنوان افزایش قیمت محصولات هم در دست نیست.

می‌توان گفت این موضوعاتی همچون ثبت قیمتی در کنار افزایش کیفیت محصولات صنعتی این شرکت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت روز افزون این شرکت است البته لازم به ذکر است که تمام محصولات شرکت آجر گستر امیران دارای نشان گرید A هستند که نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت است.

متن کامل این مصاحبه را می‌توانید از طریق اینجا مشاهده و مطالعه نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *