صادرات آجر نسوز به عراق؛ معرفی آجر صادراتی عراقی و نحوه صادرات آن

آجر نسوز یکی از مهم ترین مصالح در کشور عزیزمان به شمار می رود. این مصالح با ارزش قدمت بسیار بالایی دارد و از دیرباز در ساخت بنا های بسیاری استفاده شده است. با پیشرفت معماری و ساختمان سازی در تمام دنیا، آجر نسوز دیگر فقط به عنوان مصالحی برای ساخت بنا استفاده نمی شود. امروزه از آجر نسوز در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی استفاده بسیار می شود. این استفاده گسترده از آجر های نسوز باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها اقدام به صادرات آجر نسوز نما به عراق و دیگر کشور های همسایه نمایند.

همچنین یکی از کاربردهای آجر نسوز و سایر آجرها، صادرات آجر به کشور عراق است که جهت خرید آجر برای عراق نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید؛ البته لازم به ذکر است که این نوع آجرهای صادراتی به آجر عراقی نیز معروف هستند و با نام آجر عراقی از آن‌ها یاد می‌شود.

با توجه به اینکه کشور عزیزمان یکی از منابع بزرگ خاک چینی و مواد اولیه تولید آجر نسوز به شمار می رود، مراکز تولیدی آجر نسوز علاوه بر تامین نیاز های داخلی کشور اقدام به صادرات آجر نسوز نما به عراق و دیگر کشور های همسایه نیز کرده اند. با ما همراه باشید تا صفر تا صد صادرات آجر نما ساختمان به کشور های همسایه را با شما در میان بگذاریم.

آموزش صادرات آجر نسوز نما به عراق

اگر شما نیز برای ساخت و ساز داخلی و یا برای صادرات آجر نما ساختمان به کشور های همسایه به دنبال خرید محصول درجه یک و با کیفیت هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

محصول آجر عراقی یا آجر صادراتی چیست

از چه موقعی به بعد آجری با نام آجر عراقی مطرح شد؟ بهتر است بدانید آجر عراقی همان آجر لفتون یا آجر سوراخ دار (آجر ۱۰ سوراخ) است که توسط کارخانه تولیدکننده آجر تنها مختص به کشور عراق تولید شده است از آن به بعد این آجر نام دیگری را به خود گرفت و به آجر عراقی نیز معروف شد. صادرات افزایشی آن نیز موجب شد به آجر عراقی که همان آجر لفتون نما است، آجر صادراتی هم بگویند.

بیشترین کاربرد آجر عراقی (آجر صادراتی) در ساخت نمای ساختمان، دیوار چینی بیرونی و خارجی ساختمان، دیوارهای سوله و باغ‌ها است که با استفاده از این آجر می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید؛ همچنین ۲ سایز مصرفی و پر استفاده آجر عراقی ۲۳x11x7 و ۲۲x10x7 اشاره کرد که بیشترین فروش را دارند.

بهترین مقصد برای صادرات آجر نسوز نما Export of facade bricks

با توجه به اینکه کشورمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آجر نسوز است، صادرات آجر نسوز نما به عراق و دیگر کشور های همسایه گسترش بسیاری داشته است.

از جمله کشور هایی که صادرات آجر نسوز به آنها می توان ارزآوری خوبی داشته باشد می توان به عراق، قطر، قزاقستان، روسیه و امارات اشاره کرد.

بسیاری از دیگر کشور های همسایه مان هم تمایل بسیار به واردات آجر مرغوب ایرانی دارند.

آجر نسوز ایران با توجه به مواد اولیه با کیفیت و همچنین تکنولوژی ساخت به روز، یکی از بهترین محصولات در بازارهای جهانی به شمار می رود و به همین دلیل صادرات آجر نسوز نما به عراق با استقبال بالایی مواجه است.

در صادرات آجر نسوز نما به عراق، دقت به کیفیت محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما بهتر است توجه داشته باشید که کیفیت تنها فاکتور مهم در صادرات نیست.

شما برای کسب سود خوب نیاز به خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب دارید.

برای خرید آجر نسوز با قیمت مناسب و صادرات آجر نسوز نما به عراق،کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را با قیمتی قابل رقابت در بازار های جهانی در اختیارتان قرار دهیم.

 صادرات آجر نسوز نما به عراق Export of facade bricks

ویژگی و مشخصات ساخت آجر نسوز صادراتی امیران نما

آجر نسوز یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود. آجر نسوز از خاک چینی تولید می شود و این خاک با ارزش در ناحیه مرکزی ایران، شهرهایی مانند طبس، بسیار یافت می شود.

خاک چینی با ترکیب درصد مشخصی از مواد معدنی و فلزات، حدود ۷۲ ساعت درون کوره با درجه حرارت تقریبی ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد قرار می گیرد تا به طور کامل خشک و پخته شود.

یکی از مهم ترین نکات در تولید آجر نسوز با کیفیت، ترکیب درصد صحیح از مواد معدنی و فلزات است.

آجر نسوز در ابعاد مختلف تولید می شود که مهم ترین این ابعاد عبارتند از:

  • ۷*۳۲
  • ۲۶*۵٫۵
  • ۱۰*۲۰

برای آجر های نسوز کوره نیز تمام ابعاد استاندارد و اختصاصی تولید و صادر می شوند.

محصولات آجر امیران نما دارای استاندارد می باشند و مجوز نماد استاندارد به راحتی هر چه تمام به بازرگانان و صادرکنندگان محترم ارائه می شود.

تولید آجر نسوز در ابعاد متنوع امکان استفاده از این وسیله کاربردی را در جای جای ساختمان فراهم می آورد.

یکی از دلایل استقبال از آجر نسوز، رنگ بندی آن است. این رنگ به میزان و ترکیب درصد مواد معدنی موجود در خاک چینی، فاصله آجر چیده شده در کوره از شعله، نوع سوخت کوره و جنس کوره وابسته است.

آجر ها معمولا در رنگ های قهوه ای تیره و روشن، قرمز، نارنجی، زرد اخرایی، طوسی، مشکی و سفید در دسترس هستند و هر کدام برای فضایی خاص، طراحی و تولید شده اند.

با توجه به اینکه مراکز تولید آجر نسوز اقدام به تولید آجر با کیفیت و درجه یک می نمایند بسیاری از شرکت ها اقدام به صادرات آجر نسوز نما به عراق کرده اند تا علاوه بر سود خوب برای خود، برای کشور نیز ارزآوری داشته باشند.

صادرات آجر نسوز نما

انواع آجر نسوز موجود در بازار جهت صادرات آجر نما به عراق

از آن جایی که آجر نسوز فقط برای دیوار چینی و ساخت بنا استفاده نمی شود و استفاده گسترده ای در زیبا سازی ساختمان نیز دارد، مدل های متنوعی از آجر نسوز در کارخانجات تولیدی آجر نسوز تولید می شود.

مهم ترین آجر های نسوزی که علاوه بر استفاده در داخل کشور به دیگر کشور های همسایه نیز صادر می شوند عبارتند از:

  • آجر کوره سیلیسی

این آجر از خاک سیلیس تهیه می شود که با حرارت دیدن در کوره های مخصوص استحکام بسیار بالا پیدا می کند. این آجر مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد و قیمت مناسب آن باعث شده است که به یکی از پرطرفداران ترین گونه های آجر تبدیل شود. خاطر نشان می کنیم که صادرات و ارسال آجر کوره به عراق به صورت ۰ تا ۱۰۰ توسط شرکت امیران نما انجام می شود. آجر کوره در انواع مختلفی تولید می شود که شرکت امیران نما تولیدکننده اصلی این نوع آجر ها که شامل آجر آلومینا و ... می باشد.

  • آجر نما رستیک

این آجر نسوز به دلیل زیبایی طبیعی و ظاهر بسیار شیک از پرطرفدارترین انواع آجر است، آجر رستیک بعد از نصب، ظاهری بسیار سازگار با طبیعت دارد و مقاومت بسیار بالای این آجر در برابر ضربه و فشار و همچنین تغییرات آب و هوایی باعث شده تا این آجر از استقبال بالایی برخوردار باشد.

  • آجر نما شاموتی

این آجر نسوز با رنگ بندی بسیار زیبا و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در بسیاری از نما ها دیده می شود و از آنجایی که قیمت آجر نما شاموتی از دیگر مدل ها مناسب تر است میزان فروش و صادرات آجر نسوز به عراق در این مدل از بقیه مدل ها بیشتر است.

این آجر نما همانطور که از نام آن مشخص است، رنگ بندی بسیار زیبایی دارد و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی یا نمای بیرونی ساختمان فضایی بسیار مدرن و شیک را ایجاد می کند.

  • آجر نما سفید و سیاه

همانطور که میدانید استفاده از رنگ های سفید و سیاه در کنار یکدیگر باعث می شود تا جذابیت فضا دوچندادن شود و از آنجایی که این آجر ها کیفیت بسیار بالایی در ساخت دارند، از پرفروش ترین مصالح به شمار می روند.

  • آجر نسوز

آجر نسوز یکی از با کیفیت ترین آجرها برای نمای ساختمان می باشد که دارای انواع مختلف در سایز های متفاوت می باشد. از این آجر برای نما و کف ساختمان استفاده می شود که شما میتوانید کاتالوگ محصولات ما را از منو سایت دانلود نمائید.

  • آجر قزاقی

آجری با سبک سنتی و قدیمی که برای انواع نماهای ساختمان کاربرد دارند. از این آجر دو نوع رستیک و پلاک وجود دارد که بر اساس سلیقه می توانید یکی را انتخاب کنید. اگر هم برای دیوار چینی به آجر قزاقی نیاز داشته باشید، آجر قزاقی کامل بهترین گزینه می باشد.

آجر لفتون یکی دیگر از انواع آجرها برای دیوار چینی می باشد که به آجر سوراخ دار نیز معروف می باشد. از این نوع آجر ۲ محصول جزء پرفروش ترین آجر های نما می باشد که یکی آجر ۱۰ سوراخ زرد می باشد و دیگری آجر ۱۰ سوراخ قرمز نام دارد. کیفیت آجر لفتون امیران نما به قدری بالا می باشد که علاوه بر دیوار چینی برای نمای ساختمان نیز از آن استفاده می شود. از این آجر برای دیوار چینی سوله و سازه های بزرگ نیز استفاده می شود.

ارسال و خرید و فروش آجر نسوز به عراق تبدیل به یکی از ارز آورترین معاملات اقتصادی برای کشور شده است. اگر شما نیز تصمیم به فعالیت در این زمینه دارید با ما در تماس باشید.

روش های صادرات آجر نسوز نما به عراق

صادرات آجر به سلیمانیه و اربیل و مزایا استفاده از آجر نسوز امیران نما

هر کدام از مصالح ویژگی و مزایای منحصری دارند که این ویژگی ها میزان محبوبیت آن ها را تعیین می کند. در صادرات آجر نسوز نما به عراق، اطلاع از ویژگی های ساختاری و همچنین مزایای استفاده از آجر باعث می شود تا در کسب کار خود موفقیت بیشتری کسب نمایید.

مزایای استفاده از آجر نسوز در ساخت بنا و یا طراحی نمای داخلی و بیرونی نما به شرح زیر است.

  • آجر نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر دماهای بسیار بالا و بسیار پایین دارد و در تغییرات دمایی آسیب نمی بیند.
  • آجر نسوز در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است.
  • ساخت آجر نسوز به گونه ای است که مقاومت بسیار خوبی در برابر جذب آب داشته باشد و همین امر سبب شده تا در مناطق پر باران، این آجر ها طول عمر بالایی داشته باشند.
  • آجر نسوز عایق خوبی در برابر سرما، گرما و صدا است.
  • نصب و اجرای این آجر اسان بوده و هزینه پایینی نیز دارد.
  • قیمت آجر نسوز به نسبت دیگر مصالح پایین تر است و همین امر موجب شده تا به یکی از مهم ترین مصالح هر ساختمان تبدیل شود.
  • آجر های نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله دارند.
  • رنگ بندی متنوع آجر های نسوز باعث شده است که این آجر ها برای هر فضا و نمایی قابل استفاده باشند.
  • در طراحی نماها می توان از ترکیب آجرنسوز با دیگر عناصر طبیعی مانند سنگ ،چوب و فلزات بهره برد.
  • آجر نسوز با طبیعت و محیط زیست سازگار است.
  • تنوع نوع چیدمان آجر باعث می شود تا در طراحی نما و زیبا سازی محیط تنوع بالایی وجود داشته باشد.

همانطور که مشاهده می کنید مزایا آجر نسوز باعث شده است تا صادرات آجر نسوز نما به عراق رونق بسیاری پیدا کند.

برای صادرات آجر نسوز نما به عراق، خرید محصول مرغوب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش آجر نسوز نما به سلیمانیه و اربیل عراق

ویژگی های آجر نسوز مرغوب برای ارسال و خرید و فروش آجر نسوز به عراق

حال که با مزایا استفاده از آجر نسوز آشنا شدید و تصمیم به صادرات آجر نسوز نما به عراق گرفته اید بهتر است بتوانید به تنهایی آجر مرغوب را تشخیص داده و خریداری نمایید. برای آسان کردن این کار، ویژگی های آجر نسوز خوب را با هم مرور می کنیم.

آجر نسوز خوب جذب آب پایینی دارد. میزان جذب آب آجر مرغوب کمتر از ۱۰ درصد است.

برای اطمینان از این موضوع می تواند آجر را به مدت ۲۴ ساعت در حجم مشخصی از آب قرار دهید و بعد از این زمان میزان آب جذب شده را اندازه بگیرید. اگر این مقدار کمتر از ۱۰ درصد بود، آجر مرغوب است.

در کیفیت آجر نسوز نداشتن تحدب و تقعر در سطح آجر بسیار مهم است.

همچنین آجر نسوز خوب و با کیفیت زاویه های منظم و ۹۰ درجه و اضلاع صاف و یکدستی دارد.

در خرید آجر برای صادرات آجر نسوز نما به عراق دقت کنید تمامی آجر ها سالم و بدون شکستگی باشد.

آجر نسوز مرغوب در برابر یخ زدگی و تغییرات شرایط جوی مقاومت خوبی دارد.

تمامی موارد فوق در هنگام خرید و صادرات آجر نسوز نما به عراق می تواند کمک شایانی به شما در خرید محصولی با کیفیت نماید.

برای سهولت صادرات آجر نسوز نما به عراق، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا محصولی درجه یک را تهیه نمایید.

بایدها و نباید ها در صادرات آجر نسوز به عراق

در صادرات آجر نسوز نما به عراق بهتر است در نظر داشته باشید که آجر نسوز را برای انجام چه کاری به آن کشور صادر می کنید.

برای نمای بیرونی ساختمان ها آجر هایی مثل آجر شاموتی، آجر رستیک و آجر سیلیسی،گزینه های بهتری اند.

باید ها و نباید های صادرات آجر به کشور عراق که باید بدانید

اما در طراحی نمای داخلی خانه یا مغازه، آجر های دیگر مثل آنتیک، لعابی، آجر نسوز مشکی، آجر نسوز سفید، آجر هلالی و آجر رستیک می توانند گزینه های خوبی باشند.

در صادرات آجر نسوز نما به عراق شناخت بازار هدف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

آجر نسوز در فضاهای بسیاری قابل استفاده است که عبارتند از:

  1. نمای بیرونی ساختمان
  2. طراحی نمای داخلی ساختمان مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی، سالن نهارخوری و راهروها
  3. طراحی و زیباسازی فضای باغ
  4. ساخت باربیکیو، شومینه و زیبا سازی فضای اطراف باغچه ها
  5. طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از مغازه ها از جمله کافی شاپ ها، سیما و تئاتر، فروشگاه های بزرگ و مغازه ها
  6. طراحی نما بیرونی ویلاهای لوکس و شیک در ترکیب با دیگر مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب

حال بسته به اینکه در صادرات آجر نسوز نما به عراق، هدف شما کدام یک از موارد بالاست، می توانید انتخابی بهتر و سنجیده تر داشته باشید تا سود بیشتری بدست آورید.

برای سهولت در خرید و صادرات آجر نسوز نما به عراق، همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند تا اطلاعات کاملی از مشخصات و ویژگی محصولات تولیدی در اختیار شما قرار دهند و شما را در خریدی بهتر یاری نمایند.

قیمت آجر نما صادراتی به عراق

آجر نما نسوز به کجا و کدام شهر ها و استان های کشور عراق صادر و ارسال می شود؟

آجرهای امیران به تک تک استان ها و شهرهای عراق توسط تریلی ارسال می شود. لیست استان های کشور عراق که امکان ارسال آجر را دارند عبارتند از: نجف، کربلا، اربیل، واسط، نینوا، میسان، انبار بابل، بصره، بغداد، حلبچه، استان دهوک، دیاله، ذیقار، سلیمانیه، صلاح الدین، مثنی، قادسیه و کرکوک.

عوامل موثر بر قیمت آجر در صادرات آجر نما ساختمان به کشور های همسایه

حال که مزایای استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان ها را دانستید و می توانید به خوبی آجر نمای مرغوب را تشخیص دهید، زمان آن فرا رسیده تا با خرید آجر مرغوب و درجه یک، اقدام به صادرات آجر نسوز نما به عراق نمایید.

لازم به ذکر است که عوامل بسیاری در قیمت تمام شده آجر نسوز مرغوب و به اصطلاح قیمت آجر نسوز صادراتی دخیل اند که عبارتند از:

  • کیفیت خاک چینی مورد استفاده در تهیه آجر
  • ترکیب درصد مواد معدنی و فلزات در خاک چینی مورد استفاده در تولید آجر نسوز
  • مدت زمان پخت و نوع کوره پخت آجر
  • نوع سوخت مورد استفاده در کوره و قیمت روز آن
  • میزان دستمزد نیروی کار
  • نوع بسته بندی آجر نسوز برای صادرات آجر نسوز نما به عراق

لازم به ذکر است که به دلیل وزن بالای آجر، انتخاب مقصد برای صادرات بسیار با اهمیت است و به دلیل نزدیک بودن کشور عراق به ما، وضعیت صادرات آجر نسوز نما به عراق مناسب می باشد و با استقبال بالایی مواجه شده است. همچنین شرکت امیران نما آماده واگذاری نمایندگی آجر نسوز نما در عراق و سایر کشورها می باشد.

ما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به شما هستیم تا محصولی درجه یک را برای صادرات آجر نسوز نما به عراق در اختیارتان قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تماس ۰۲۱۴۹۰۱۵ تماس حاصل فرمائید.

کارخانه و شرکت صادرات آجر نسوز نما به عراق

سوالات متداول درباره خرید آجر برای عراق (آجر عراقی)

انواع آجر جهت صادرات به عراق که به آجر عراقی معروف است کدامند؟

آجرهای عراقی یا همان آجرهایی که به کشور عراق صادر می‌شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند که از انواع آجر عراقی می‌توان به آجرهای نسوز، آنتیک، شاموتی، قزاقی، لفتون و غیره اشاره کرد که می‌توانید در راستای صادرات آجر به عراق استفاده نمایید.

جهت خرید آجر برای عراق و صادرات آن چه مراحلی را باید انجام دهیم؟

جهت خرید آجر برای عراق و صادرات انواع آجر عراقی می‌بایست سفارش خود را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۱۵ و یا ۰۹۱۲۵۰۰۵۱۱۰ ثبت نمایید؛ همچنین اگر خواهان ثبت سفارش حضوری هستید می‌توانید به آدرس ما در تهران، سیمون بولیوار مراجعه کرده و قبل از خرید نیز از انواع آجرها دیدن نمایید.

4.9/5 - (23 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *